Hallo!
Even een vraag waar ik echt niet meer uitkom.
Sinds enige tijd draai ik met Vista. (Tegen verwachting in naar tevredenheid)
Mijn geluidskaart (Terratec 512i) werdt tijdens de installatie niet herkent.
Op de website van de fabrikant staan geen drivers voor deze kaart onder Vista.
Na enig zoekwerk heb ik op een Duitse website wel drivers gevonden en verdomd, het werkt.
Mijn geluidskaart werd keurig herkend als Terratec 512i PCI Audio.
Nu is het enkel zo dat ik een behoorlijke galm/echo hoor tijden het afspelen van muziek.
Ik heb vermomen dat dit iets te maken zou hebben tegen opnemen van streaming audio.
Ik heb dus alle apparaten onder opname uitgevinkt zodat mijn pc zou moeten herkennen dat ik niet opnemen kan. Maar nog steeds een galmend/echo-end geluid.
Een nieuwe geluidskaart zal het allemaal wel oplossen, maar vind het een beetje zonde van de centen en verder is de kaart goed van kwaliteit.
Wie weet er een oplossing??? (als die er is)
Bedankt,
Groeten Diq
Even een vraag waar ik echt niet meer uitkom.
Sinds enige tijd draai ik met Vista. (Tegen verwachting in naar tevredenheid)
Mijn geluidskaart (Terratec 512i) werdt tijdens de installatie niet herkent.
Op de website van de fabrikant staan geen drivers voor deze kaart onder Vista.
Na enig zoekwerk heb ik op een Duitse website wel drivers gevonden en verdomd, het werkt.
Mijn geluidskaart werd keurig herkend als Terratec 512i PCI Audio.
Nu is het enkel zo dat ik een behoorlijke galm/echo hoor tijden het afspelen van muziek.
Ik heb vermomen dat dit iets te maken zou hebben tegen opnemen van streaming audio.
Ik heb dus alle apparaten onder opname uitgevinkt zodat mijn pc zou moeten herkennen dat ik niet opnemen kan. Maar nog steeds een galmend/echo-end geluid.
Een nieuwe geluidskaart zal het allemaal wel oplossen, maar vind het een beetje zonde van de centen en verder is de kaart goed van kwaliteit.
Wie weet er een oplossing??? (als die er is)
Bedankt,
Groeten Diq