geruchten gehoord ,over ,dat canal+ er mee ophoud,en dat cinenova ....

F

format c:

Hallo,ik hoorde vanmiddag van een vakman die al een tijdje in de sateliet wereld zit,dat canal+ er binnen kort mee gaat stoppen,en dat het wordt overgenomen door cinenova.
canal+ stopt ermee?
Ik zelf zal het niet vreemd vinden.
Je kan wel zeggen,ja maar waarom zijn ze dan nog op seca2 over gegaan.(dure investering)
dat lijkt mij ook vreemd maar ,volgens mij zou het best wel eens waar kunnen gaan worden.
En hij vertelde dat ze flink bezig zijn om cinenova te kraken.
Dat laatste lijkt mij erg sterk,maar het kan natuurlijk ook waar zijn.
ik hoorde het ook maar.
Dus aub niet op me afvliegen van ,nee en,dit en dat.
Ik ben ook maar een mens,en ik kreeg wat info te horen.
en info wil ik effe kwijt op dit forum.
daar is het ook een sat forum voor.

Ik hoop dat jullie me niet voor gek houden.

of weten sommige hier al meer over?
omdat 2004 het jaar van de satellite moest gaan worden.!!!!!

toch????

Uiteraard is alles mogelijk maar UPC mocht Canal+ niet overnemen omdat zij anders een te grote machts monoply zouden krijgen. Volgens mij als Cinenova Canal+ over zou nemen ontstaat het zelfde probleem.
De kamer zou het liefst een overname zien door een partij die juist geen aandelen heeft in een Nederlands kabelnet of niet al een PayTV distributie net heeft waardoor de markt uit balans zou kunnen raken.
Maar, je weet maar nooit.

Groeten,
Satblaster

Ik hoor uit niet zo betrouwbare bronnen dat Canal+ zich in Duolabs en Matrix bv inkoopt.

grtz. Parabolica

Dat zou ook C+ Frankrijk kunnen zijn. C+ NL zal zich niet meer inkopen omdat die inderdaad te koop staat.
In feite was C+ Benelux te koop, maar de "Belux" afdeling is al verkocht alleen de "ne" afdeling staat dus nog te koop.

Een tijdje terug stond nog in de satellite dat bepaalde zaken nu nog niet besloten worden totdat NL ook verkocht is, als ik het me goed herinner heeft dat met de programmering ofzo te maken, weet het ook niet precies, kan ook zijn dat het de hoofdvestiging in Brussel betrof, dat daar nog de NL zaken verder behandeld werden totdat NL verkocht is.

Misschien iets voor Murdoch? :)

laat murdoch maar weg ,krijgen we misschien weer andere codering en murdoch kennende zal het gr?tis kijken voorbij zijn <met abbo dus van min 15 euro per jaar>
een positief ding is dan weer wel dat we weer wat te hobbijen hebben erbij ,

En bijkomend voordeel dat we dan hier ook videoguard hebben en als we die open hebben dat we dan ook gelijk het hele skypakket kunnen zien.:)

Maarja, da's natuurlijk een tweede. Op zich maakt het ook niet veel uit of je nu zwart beeld hebt op Seca v1+ of Videoguard.:)

Ik zit (en lig) even te fantaseren???..
Waar is de volgende satdag goed voor? Ik dacht om goede overname gesprekken te voeren.
Duck Satelliet broadcasting klinkt toch leuk. Genoeg kennis aanwezig om C+ Ned draaiende te houden met ze allen. Je eigen skybox in de Arena, prachtig toch. En Duck, h??l belangrijk, is onafhankelijk. Op het board kunnen we de zender programmering zetten bijvoorbeeld.
En wat leuk is, onder in de balk op C+ rood laten we de keys meelopen, net zoals op RTL5 de beursgang. Dit gaat voor een explosieve toename van abonnees zorgen.
En elke politieke partij een kanaal voor hun eigen visie, brengt veel geld op.
Jack als interviewer, Black tiger als camera man, Duckteam de regie.
Wat heerlijk om eens een dagje lekker lui te zijn en te fantaseren.

Veel kijk plezier,

Parabolica.

Als dat zo zou zijn, BT, dan zou het allang feest zijn.
Want op de markt in Sao Paulo koop je voor 2 centen een goed werkend kaartje voor Sky Brazil.
Maar volgens mij zit er veel verschil in de diverse Sky coderingen...

Ik weet niet of Sky Brazil wel in videoguard uitzendt en zoja, ook binnen videoguard zijn er uiteraard meerdere mogelijkheden, de koek is nog lang niet op bij de providers.:)

@Parabolica: cameraman lijkt me wel leuk, maar laat mijn maar techniek doen, ik speel liever met knopjes dan dat ik met een apparaat de hele tijd naar iemand moet richten.:biggrin:
Voor de rest lijkt het me wel een goed plan, effe samen bij elkaar leggen voor de transponder huur, moet kunnen.:)

Je mag aan de knopjes hoor Black tiger als het van de (nieuwe)regie mag?
Ik moest alleen aan het jaar van de sat denken zodoende dwaalde ik wat af in deze thread. Je moet soms de gaten in de markt zien.
Jammer dat Sky Brazil hier niet te pakken is. Lijkt mij ook wel eens leuk om daar over heen te kunnen zappen, zitten goede kanalen op.

Grtz parabolica.

Originally posted by format c:
Hallo,ik hoorde vanmiddag van een vakman die al een tijdje in de sateliet wereld zit,dat canal+ er binnen kort mee gaat stoppen,en dat het wordt overgenomen door cinenova.

Lijkt mij sterk dat Cinenova Canal+ overneemt. Cinenova is op de kabel allang gekraakt maar doen er (voorlopig) nog niks aan. Cinenova is in verhoudig tot andere maatschappijen maar een zeer kleine jongen.

Ze gaan nu een inverstering doen om over te gaan naar irdeto 2, de samenwerking met Sagem is gestopt en wordt overgenomen door Philips en Siemens.

Maar indien Canal+ wordt overgenomen, wat mij niet onwaarschijnlijk lijkt, zal het een andere maatschappij zijn dan Cinenova.

Groet,
Fly

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan