gesloten draadje

Status
Niet open voor verdere reacties.
S

silverfox

Hoi,

is waarschijnlijk off topic maar is een reaktie op de thread van de "buurman "

wat me opvalt is dat kritiek threads wel erg snel gesloten worden.
Ik ben dagelijks onderweg in het duckforum en reageer weinig (lul dus weinig uit mijn nek )
1 ding moet ik wel kwijt : als er kritiek komt op het feit dat er naar bepaalde site's NU nog wel een reklame mag bestaan maar als ze illegaal zijn niet meer dan moet ik eventjes met het hoofd schudden.
Vergelijk: ik maak reklame voor ( of ondersteun ) een kopieerbedrijf NU waarvan ik weet dat ze STRAKS euro's gaan drukken( hebben ze zo aangegeven : we drukken euro's vanaf 17.01.2004 ) dan is dat in feite nu al reklame voor een illegaal bedrijf/ site en moeten jullie je er niet uitpraten met het feit dat als het echt illegaal wordt het wel verboden wordt.
Is een beetje tegenstrijdig nietwaar.

Naja is gewoon mijn mening

Groetjes Silverfox

hoezo een Pm.
Als het openlijk gesloten wordt mag ik toch ook openlijk er iets over zeggen.

Groetjes Silverfox

Ik moet Silverfox enigszins wel gelijk geven. Heel vaak worden er beloftes in de toekomst gedaan. Vaak nog met een specifieke datum erbij wanneer e.a. publiek wordt gemaakt. Hoe vaak zijn we niet teleurgesteld? Wordt het niet eens tijd dat we een volwassen forum scheppen waar alleen mensen met enige kennis en betrouwbaarheid toegang hebben?

Ooit aan het begin van het digitale sat tijdperk heb ik zo een forum gehad (WHOCARES). Hieruit zijn leuke dingen ontstaan, zoals de bekende funkaart. Ik zeg er bij dat ik samen met een paar vrienden deze site toen hebben opgezet, alle credits voor de funkaart gaan naar mijn toenmalige Scandinavische en Italiaanse members.

Een verborgen forum geeft tevens de mogelijkheid het kaf van het koren te scheiden (lees zin en onzin). Op het publieke gedeelte (bijv. dit forum) kunnen dan wekelijks publicaties komen van de ontwikkelingen.

Het is zomaar een gedachte. Ieder mag er het zijne van denken.

Originally posted by Hansjasan
Wordt het niet eens tijd dat we een volwassen forum scheppen waar alleen mensen met enige kennis en betrouwbaarheid toegang hebben?

Het is zomaar een gedachte. Ieder mag er het zijne van denken.

Nou dat is er wel hoor, maar niemand komt er...

www.duckfiles.org/board/chat.php?s=$session[sessionhash]

Even wachten tot je ingelogt bent, ongeveer 15 sec, en gaan met die banaan!

GR Fred.

@silverfox: e.e.a. is niet off topic maar wederom een bericht dat oorspronkelijk in een verkeerd forum is geplaatst (seca). Deze door jou gestartte thread heeft weinig met seca te maken. Daarom verplaatst.

@iedereen: we (en niemand) gaan niet discussieren over waarom, wanneer, hoe, wie etc. draadjes hebben gesloten. De boardregels zijn duidelijk. Iedereen weet c.q. kan weten wat de gevolgen kunnen zijn. Twijfel-gevallen (waaronder de door silverfox als kritieke threads beoordeelde berichten) worden altijd beoordeeld als ongeoorloofd. Misschien (te) streng, maar we willen geen risico lopen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan