• * * * Max Verstappen wereldkampioen 2024! * * *

redbull racing

Geweldig leuk board!

Bones

Addicted Member
Waarderingsscore
18
Punten
38
Leeftijd
66
Ik ben nieuw hier en ik vind dit ook een geweldig leuk board (net zoals Satellite Fun Board)
Ook vind ik het leuk om hier vele bekenden te zien!

Ik nam kennis van dit board omdat er bij Satellite Fun in een rode balk werd meegedeeld dat dit board niet bereikbaar was ivm een storing (een paar dagen geleden).

Groeten,
Bones

Tja ik fiets hier ook rond, en ik ben blij dat jij het een leuk board vindt. ;)

Welkom bij Duckfiles!

Welkom Bones.

Een ding op dit board trap niet in de vorige poster zijn fiets aanbiedingen.....voor de rest wereldgasten hier...

@freggel1 en @pikkie,

Dank voor jullie welkom!

@pikkie, ik heb al wat moppen van je gelezen, geweldig!

@freggel1, komen de dames van de fietstocht samen met de bosnimphen op de bbq?

Groetjes,
Bones

Niet liegen Groene!

Zo nieuw ben je niet.

Nou ................................leuk?

Eerder een soap tussen F P en B

Toch wil ik nog eens een biertje met ze gaan drinken lekker ouwe koeien uit de sloot halen, mischien langs de febo met al capone...

nou das fijn hoor ouwe PIKMANS.... en ik mag zeker weer niet mee. hehehe

Natuurlijk is dit een geweldig board, top modurators en een geweldigge vakkennis.

Flip

Huh is Flip weer terug.... Leuk!
3 jaar niks geschreven (2005-2008) en dan opeens actief in februari 2008 en dan tot vandaag was die weer weg.

WB Flip !

Dat klopt, ik ben al een tijdje uit deze hobby maar elke avond krijgen mijn hersenen nog prikkels om de nieuwe generatie Satfreaks door te lezen hoe het nu gaat.
Vergeten doe ik jullie niet, vooral BT waar ik veel van geleerd heb over het netwerk wat hij zogoed mogelijk verwoord heeft.

Fijne dagen jongens en een vooral gezond en voorspoedig 2009

Groeten John van Os ( flip Ha Ha ) www.osjohn.nl

Oooh die flip bedoelde Eendenteam in de shoutbox, ik dacht al.:biggrin::biggrin:

Welkom terug!:)
Nja echt weggeweest ben je niet want als je niet meer ingelogt had al die tijd was je account al weer pleitmans geweest, maar het bestaat nog, ergo: je logt nog in.:biggrin:

Maar fijn te zien dat je ook weer schrijft!

Zo zie je maar weer soms laten mensen de hobby even met rust maar beginnen later toch weer omdat het toch kriebelt.

hmmmmm las ik nou weer wat over alcapone ;) die naam hebben we alweer een tijdje niet gehoord of gelezen.

Ik ben ook nieuw hahahaha welkom terug Flip & welkom Bones.

We zouden met een aantal toch een heel aardig boek kunnen schrijven over de dingen die gebeurd zijn in de sat hobby vanaf 1987.

The Wizzard;197549 zei:
We zouden met een aantal toch een heel aardig boek kunnen schrijven over de dingen die gebeurd zijn in de sat hobby vanaf 1987.
Wat let je...gewoon doen is niet alleen leuk maar nog uniek ook. Iedereen kijkt uit naar 'jouw' boek. Laat even weten wanneer het gereed is...

Maar ja de kaartjes lol, het D2mac, zenders krijgen waarvan je toch geen moer verstaat etc. is er toch vanaf.
Zou je nu het moderne sleutelsysteem willen kraken heb je wel enkele tienduizende euro,s nodig om de aparatuur te kopen, en dan nog geen succes verzekerd.
De hobby is erg verandert.

John van Os

Ach valt wel mee, zo'n unlooper is zo duur niet en daarmee hebben ze uiteindelijk toch het Seca gebeuren gehacked.
Maar de kennis die er nu nodig is en het technisch vernuft gaat mij ook mijn pet te boven. D2mac, Irdeto en Seca was voor mij nog net bij te benen maar sinds d2mac niet meer is en de rest van een /2 en binnenkort zelfs /3 voorzien is, is het voor mij ook te hoog gegrepen en da's jammer.

Vroeger was het leuker. Maar denk er ook aan dat het feit dat de hacks zo overbekend werden, mede door vrijschakelboards (wat Duck vroeger ook was), de providers sneller ingrepen met tegenmaatregelen.
Als het allemaal niet zo uitgebreid publiek gemaakt was, hadden we het ook gehad, maar was misschien Seca V3 bijv. pas over een paar jaren geweest en hadden we vermoedelijk wat langer kunnen doen met irdeto1 en seca1.

Ook nu is bekend geworden dat Seca2 gehacked is en hups... januari komt seca3, wat is er nu gewonnen met dat bekend maken? De mensen die het gedaan hebben kunnen misschien net een half jaartje in totaal genieten van al die jaren werk wat ze er aan gehad hebben. En dan is het al zo stil gehouden.
De sport is er een beetje af en da's jammer.

Zullen we dan maar de officieel niet bestaande dvb hack bekend maken?
Dat betekent gelijk het einde van de coderingen. :)

zo, nu hebben de providers weer wat om zich zorgen over te maken! :biggrin: :biggrin:

Ach ja, de goede oude tijd, seca was nog leuk, een beetje mijn specialiteit en mijn beste maatje was de rekenmachine. :biggrin: :biggrin:
Programma's als decrypt voor dos en later windecrypt en wallbanger voor windows maakten het steeds makkelijker.
Later kwam MKfind waarmee je de kaarten kon manipuleren...toen kon iedereen het plotseling.

Neem maar van mij aan dat seca 3 eerdaags ook al weer open gaat liggen, er klinken her en der alweer optimische geluiden...misschien bluf, misschien ook niet..
Seca 2 was ook binnen enkele weken al gekraakt, dus ja, wie zal het zeggen.

Nagra3 die alweer bijna publiek open ligt, het paradepaardje die met veel poeha werd aangekondigd bleek niet meer dan een kreupele pony te wezen...

Hoe dan ook, na seca 1 ben ik het kwijtgeraakt.. te druk met andere dingen en te lui door die kant en klaar programma'tjes..

Tijd om digitenne aan te pakken, ik denk dat dit toch wel weer in de lijn van de toekomst gaat liggen.....

Ik doe weer mee.....

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan