Gewone Xtreme of de Hornet?

crazymotha

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
36
Leeftijd
69
Welke Xtreme is het beste? een moeilijk vraag.....

1. je hebt de normale Xtreme deze is goed en heeft een ingebouwde Magic Module die ook goed werkt met de originele Seac2 kaart.
Maar zoals ik al eens eerder schreef zorg dat je een van de laatste versies te pakken krijgt.

2. Je hebt de nieuwe Hornet (ben hem nu aan het testen) deze heeft ingebouwde Sky Scrypt (Joker ? No Zap) en zapt lekker snel (sneller dat de andere Xtreme) voordeel je krijgt er gratis Free X TV bij, nadeel als je Free X TV wilt houden werkt de originele seca2 niet. Dit is op te lossen door andere software (d.m.v. een Funcard) in de decoder te plaatsten, nadeel je hebt dan geen Free X TV.
Werk je niet met een org. kaart dan is het geen probleem en heb je een leuke decoder.
Ander voordeel van deze decoder is dat er Sky Link op zit d.w.z. op de decoder zit een USB 2.0 aansluiting en met de bijgeleverde software en USB kabel heb je de mogelijkheid om films op te nemen via USB naar de HD van je PC.
Je PC wordt dus een VCR en je kunt uiteraard de films op CD-DVD branden.

Ik heb de Hornet nu staan en het werkt lekker, zapt snel en ook draaibaar prima met de Usals ondersteuning.
Er zitten twee spelletjes in t.w. Poker en Blackjack en heeft 2 vrije CI sloten.

Hornet vind ik lekkerder werken.
Snelle zapper iets netter allemaal afgewerkt en natuurlijk usb.

Jammer dat de software (jokercam) nog niet optimaal is mbt seca2.

Nog een nadeel is dat ik nog geen settingseditor heb gevonden voor de hornet heb ze allemaal geprobeerd van de kaon site

als je de hornet in combie met magic module gebruikt dus s2 kaart in slot 1 met magicmodule werkt het dan wel of val xtv dan ook weg.

gr hatz

dit alles zonder hamer toepassen natuurlijk.

@Crazymotha.

ik heb voor jou een goede editer gevonden die uitstekend werkt op de Hornet.
ik heb wel een paar vraagjes aan jou,ik heb hier ook zo,n ding staan maar ben daar toch niet echt kapot van.punt 1 werkt de embedded cam zeer slecht veel blokken met diverse kaarten getest.met ci werkt het app.perfect,kijk ik via de ci bijv naar Ned.1 en steek dan een willekeurige kaart in de embedded kan begint het gedonder,allemaal blokken,dus waarschijnlijk iets met de embedded cam software.
vraag aan jou,hoe kan ik de embedded cam herstellen of voorzien van een andere soft.
je sprak van updaten met een funcard,maar hoe????

Ik gebruik uitsluitend de embedded cam en ik moet zeggen totaal geen last van blokken of enige storing.
De embedded cam mag je vergelijken met de Joker cam en ook het updaten daarvan gaat hetzelfde als met de Joker (Free X TV).
Ik gebruik zelf de 077 versie en die doet het prima.

De software is via Google te vinden.

Hoop dat je met deze informatie wat kunt.

het updaten gaat hetzelfde als met de Jokercam zeg jij.
raar zaakje want bij mij gaat dat dus mooi niet,vertel mij dan eens hoe je kunt zien welke crypt er in je embedded cam zit.
op mijn Hornet zie ik alleen maar de Ci sloten,hoe kom ik in het embedded moduul zoals bij een Free X tv moduul.
trouwens de editer kun je hier vinden
http://www.amt-europe.com/index2.htm

Originally posted by crazymotha
Ik gebruik uitsluitend de embedded cam en ik moet zeggen totaal geen last van blokken of enige storing.
De embedded cam mag je vergelijken met de Joker cam en ook het updaten daarvan gaat hetzelfde als met de Joker (Free X TV).
Ik gebruik zelf de 077 versie en die doet het prima.

De software is via Google te vinden.

Hoop dat je met deze informatie wat kunt.

@Admin,

Heb ook een hornet.Met fun5 card de versie 077 erop gebrand(Loader +eepr) .
Wil de ingebouwde cam update maar lukt NIET.
Steek de Fun 5 kaart in het slot , uit / aan de reciever ,Maar er gebeurd niets.

Ik zie ook geen menu zoas op de joker cam.
Mischien doe ik iets fout ? Hoe is dan de procedure voor de ingebouwde Skycryt voor update te voorzien ?
Hoe en waar kan ik zien welke versie erin zit?

Alvast bedankt,
MAJOOR

Gebruik de laatste software voor de Hornet en alle problemen zijn opgelost het updaten met een kaart werkt wel maar alleen met de daarvoor bestemde files dus niet die voor de joker cam, hiermee ben ik in eerste instantie ook de boot mee ingegaan dacht namelijk dat deze gelijk waren.
Maar met de nieuwe soft te vinden op o.a http://www.xtreme-stb.com/ gaat alles weer prima volgens zeggen.
Heb momenteel niet zelf de beschikking over een Hornet maar je kunt ook even kijken bij de postings van WTE deze legt ook het een en ander uit.

Veel suc6

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan