gewoon een vraag

A

aka

Vraagje:

Wat is het verschil tussen Hutsefruts en Duck?

Groet Aka, heeft de geboorte van Ducksite meegemaakt

Bij de ene mag alles, bij de andere wat minder....

Maar ik voel me op beide borden 100% thuis...:biggrin:

GR Fred.

is Duck de startpagina en kijk ik iedere dag ook een aantal keren bij Huts.
En inderdaad gebeurt bij Huts nu wat bij Duck in het verleden gedaan werd.

Correct, Duck heeft onder juridische dreiging beleidswijzigingen moeten doorvoeren. Huts gaat ervoor.
Als ik het goed begrepen hebt heeft hij het zaakje goed voor elkaar dus met goede moed aan de gang.;)

Originally posted by twilight
Bij de ene mag alles, bij de andere wat minder....

Maar ik voel me op beide borden 100% thuis...:biggrin:

GR Fred.

Yep,daar sluit ik mij graag bij aan.

Ook ik was er bij duck vanaf het begin er bij.

Het is en blijft mijn thuis haven.

Groetjes sat4ever.

Tja voel me ook al jaren bij Duck thuis .
In goede en slechte tijden.

En vind het prachtig wat Huts onderneemd
maar vooral doet.
Het kost dan ook genoeg geld om de zaak draaiende te houden dit geld zowel voor Huts Als voor Duck ook iets om over na te denken dit doen vele mensen niet die denken dat het allemaal uit reclame betaald word.

Verder sluit ik me aan bij BlackTiger en Sat4ever

gr,

TH? W?ZZ@??

Ik voel me bij allebei wel thuis, hier bij Duck iets actiever omdat ik hier toch het meeste van mijn hobby heb geleerd, die voor mij een jaartje of vijf geleden begonnen is ;) en ik kwam al vrij snel bij dit board uit.

Met huts ben ik nu blij vanwege het feit dat er net iets meer mag, maar ook hier mag nog heel erg veel als je weet hoe ;) Alleen je mist een up en download, maar daar kan ik wel mee leven ;)

En @Wizzard, als de zaak draaiende gehouden moet worden zet jou mening maar eens weg dan, er kan natuurlijk altijd over nagedacht worden ;) Ik snap dat het geld zat moet kosten ;)

duck en huts zijn oke.
ik hoop dat er in de toekomst,nog meer sites bij komen voor het sat gebeuren.
incl upload.

Nog meer sites? Van mij mag het hoor, maar ik denk dat een hele boel sites (waaronder ook erg oude) niet meer zo bekend zijn bij iedereen.:)

Ja BlackTiger om er zomaar is 1 te noemen satellitefun bijvoorbeeld bestaat ook al jaren en zo zijn er nog wel een aantal te noemen die niet erg bekend zijn bij de meesten maar wel degelijk bestaans recht hebben en zeker voor een aantal jaren geleden zeer groot waren.

Maar nu komt het weer de mensen kwamen er alleen voor de files
om er nog maar is 1 te noemen welke niet meer bestaat is togooz
en Boris ook niet meer freeseka.

Re : freggel1 het draaiend houden van Duckfiles is niet in mijn handen ik ben hier slechts mod onderhoud word door anderen gedaan.

Oh even voor de duidelijkheid dan. Ik doe wel systeembeheer en onderhoud voor Duck, maar Duck is ook niet in mijn handen.
Eendenteam is het opperhoofd van Duck, wij zijn gewoon moderators.:)

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan