Gez. update diablo 2.2 > 2.3

crazymotha

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
36
Leeftijd
69
Er schijnt een bestandje in omloop te zijn die de Diablo cam versie 2.2 update naar 2.3.
Ik kan het echter niet vinden maar misschien heeft iemand anders deze in zijn/haar bezit.
In vind het namelijk te zot om daar 30 euo voor te betalen.

Die gaan we ff proberen... eerst de cas interface zoeken :(

Hardware versie is nu 141 geen idee of dat juist is.
Ik heb vervolgens de Underworld 180 geladen en geprobeerd op de NL kanalen maar geen beeld.
Heb geen benul wat ik nog verder moet doen heb de cam ook maar gekregen.

was daar laatst ook mee bezig, toen bleek de CAIDS verkeerd te staan, bij de laatste update lijkt het er overigens wel op dat C+ weer dicht zit.

versie 141 klopt overigens wel dat is de update

crazymotha;202611 zei:
Hardware versie is nu 141 geen idee of dat juist is.
Ik heb vervolgens de Underworld 180 geladen en geprobeerd op de NL kanalen maar geen beeld.
Heb geen benul wat ik nog verder moet doen heb de cam ook maar gekregen.

Hmmm ik denk toch dat de file fake is.
Als ik een update in de versie 2.3 hardware 1.41 wil plaatsen krijg ik de melding dat de hardware nog steeds 2.2. is.
Jammer dus geen NL AU maar met de 2.2. moet je de (maand) key handmatig plaatsen, ook geen probleem natuurlijk.

Maar ik blijf zoekende naar een werkend bestand, de upgrade is immers uitsluitend softwarematig.
En als ik hiermee de cam opblaas heb ik gewoon pech gehad :)

Volgens mij is het simpeler dan we denken. In Duitsland is een webshop die het updaten naar 2.3 doet. Het zou maar zo kunnen zijn dat als iemand een backup maakt van zijn 2.3 en vervolgens een 2.2 formatteert en daar een restore doet van zijn 2.3, dat de 2.2 vervolgens naar 2.3 is gegaan. Underworld zelf is 1.6 MB, een backup 4 MB. Daar zit dus een aanzienlijk verschil in. Ik kan er naast zitten, maar het moet eenvoudig kunnen ;)

Dan hierbij het verzoek aan iemand om een back-up van de 2.3 light versie.

Het zou mooi zijn als het inderdaad zo simpel zou zijn.

Ik heb die van mij helaas vorige week aan iemand verkocht. Helaas geen backup gemaakt, maar wellicht dat iemand anders je de juiste backup kan toespelen. Het is zeker de moeite van het proberen waard. Nee heb je, ja kan je krijgen ;)

Heb hier ook nog een ligt diablo liggen maar is een oude dus neem aan dat daar ook 2.2 opstaat.

Zal vanavond eventjes kijken voor je.

Maar hou me wel aanbevolen om hem eventueel ook te updaten als jouw dat lukt :)

Maak wel even van tevoren een backup van de 2.2, je weet maar nooit waar het goed voor is! Maar ook ik ben benieuwd wie we binnenkort met dit handeltje op eBay zien verschijnen ;)

Het lijkt zo gemakellijk maar iedere cam heeft zijn eigen serienummer,als je dan een off. update doet wordt het er zo uitgepikt,heb zelf de test gdaan met nog eens de handeling te doen en de comp. van Duolabs gaf aan dat het niet nodig was controle door serienummmer en 30 euro is altijd nog goedkoper als nieuwe cam,en mocht er een nieuwe update komen 2.3>2.4 dan zal er denk ik heus wel rekening worden gehouden van2.2>2.4 of 2.3>2.4 Qau kosten,tot op heden zeer tevreden. En vanaf deze plaats dank aan allen die het mogelijk maken.

Ik heb er nog 1 liggen die 2.2 naar 2.3 geupgrade orgineel.

kan iemand me vertellen hoe ik die back-up kan maken,misschien we er iemand blij mee maken

Truc met de back-up werkt helaas niet.
Heb een back-up van 2.3 gerestored naar een 2.2 maar helaas blijft deze aangeven een 2.2 te zijn.

De truc zit hem dus ergens anders in....

blokr;203266 zei:
Mijn Italiaans is nul-komma-nul, maar op dit Italiaanse forum in de Diablo sectie zou de oplossing moeten staan:

http://www.brasolino.info

Ik zie dat je een triax van 88 cm hebt en de satellieten van astra 1,2,3 en hotbird ontvangt is dit een vaste of draaibare opstelling.
gr
rolsat

rolsat;203272 zei:
Ik zie dat je een triax van 88 cm hebt en de satellieten van astra 1,2,3 en hotbird ontvangt is dit een vaste of draaibare opstelling.
gr
rolsat

Een vaste opstelling met een multifeedhouder voor de LNB's.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan