Gezocht: satelliet installatie onder andere voor in de caravan / huisje

J

jet007

We zijn op zoek naar zelf zoek schotelantennen voor onze caravan en straks ook eventuweel te gebruiken bij ons huisje in zeeland welke kunnen we het beste kopen ............we hebben nu gewone schotel digitaal en anoloog maar lukt niet altijd met onvangst ondanks zoeker.....hebben ook digitaalantenne op de computer is te vergelijken met digintenne........

wie kan ons advies geven bij voorbaatdank ...........

Eerst welkom op het board @jet007.

Dit noemen ze nu een topic overnemen of kapen het beste kan een moderator dit in een nieuw topic zetten.

//mod on

Jet007, het is voor de overzichtelijkheid inderdaad beter om je bericht in een nieuw topic te plaatsen. Ik heb je bericht uit de andere topic naar hierheen verplaatst.

//mod off

Hoi Jet007 en welkom op Satellite Fun.

Om zo'n vraag als de jouwe te beantwoorden is een beetje moeilijk, aangezien er verschillende mogelijkheden zijn en mensen ook veel of weiniger wensen hebben.

Daarom hebben we een speciaal topic aangemaakt.

Klik hier maar eens.

Daarin staan een aantal vragen die je dan in dit topic hier kunt beantwoorden. Op die wijze is het voor ons een stuk gemakkelijker om je een goed advies te kunnen geven.

sorrij dat ik me bij jullie forum heb aan gemeld is niet mijn plaats jullie zijn profs en ik ben leek bedankt voor antw, zoek wel ander grt jet 007

Laatst bewerkt:
Beste Jet007.

Dat zie je helemaal verkeerd hoor.

Allereerst hoef je jezelf niet te verontschuldigen dat je op ons forum aangemeld bent, iedereen is immers welkom.

Daarnaast zijn wij zeker geen profs, misschien wel enkelen onder ons, maar we zijn allemaal als beginner begonnen. Daarnaast heb je natuurlijk wel mensen met wat meer kennis en ervaring nodig, om de mensen die beginnen te kunnen helpen.

Dit forum is er feitelijk ook op gericht om echt iedereen te helpen, ook beginners. Wij willen echter niet dat je zomaar wat rommel koopt waar je later spijt van krijgt, vandaar het genoemde vragenlijstje.

Wat je niet weet hoef je niet aan te geven natuurlijk, of je vraagt gewoon wat het betekent, daar zijn we voor.

Maar alle begin is uiteraard een beetje moeilijk, zeker als er zo enorm veel mogelijk is zoals dat met satelliet ontvangst het geval is.

Dus hopelijk bedenk je jezelf nog en ga je toch met ons verder, wij helpen graag!

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan