Gezocht

frweber

Addicted Member
Waarderingsscore
0
Punten
0
Ben op zoek naar BCM studio dus geen BPM heeft iemand deze nog in zijn bezit kan hem nergens vinden verspeeld na pc cras
gr frans

Niemand het gaat niet zozeer over het programma maar de code om zelf cd temaken en er bij op tezetten
gr frans

Frans, wat bedoel je ik ken dat programma niet.

Kan je wat meer uitleg geven, kan ik mee helpen met zoeken.

Bert dit is een programma wat ze in de cafe gebruiken om muziek te draaien dit is ongeveer het zelfde als bpm of virtuel dj dit staat op het scherm en wordt bedient als touts screne
al had ik maar vast de code voor de cd te maken zijn lid van de updates 100 euro per maand en voor extra muziek moet je weer extra voor betalen 5 euro per titel
gr frans

Ik heb er allang even op gezocht, ff gegoogled, en dan denk ik dat het dit moet zijn?

Zoja, in de nieuwsgroepen vindt ik het ( nog ) niet, enik zit nu nog even op een ander erg bekend forum te kijken ( dat van Fred en Wilma... ) :biggrin:

Maar ik zie het daar ook niet staan, dus of het ergens staat?

Is het bij jou ook rust... :biggrin:

och ja voetballen is op
gr frans

heb ook overal gezocht ik kom alles tegen behalve wat ik moet hebben
gr frans

Ben bang dat ik je hierbij niet kan helpen , Frans.

Sorrie

was ik al bang voor iedergeval bedankt
gr frans

kan ik niet openen ben ik geen lid van en om nou weer een betaal bladzijde bij te pakken heb ik geen zin in
gr frans

Hoef je geen lid van te zijn, kun je gratis downloaden, alleen heb je een beperking op de hoeveelheid per dag en moet je eerst even een teller afwachten voordat je kunt beginnen.

We zullen het eens proberen, zulke programma's zijn altijd leuk.

een deel binnen mag maar 100mb perdag downloaden
gr frans

Volgens mij mag je meer dan 100mb per dag, want ik ben nu op dit moment aan het tweede deel bezig, het eerste had ik vanmorgen al gedownload.

Maar het gaat wel erg traag om het binnen te halen.

freggel vergeefse moeite is een bouw conto programma heeft niks met muziek temaken
gr frans

He, jammer...

Maargoed ik zoek ook nog even verder. ;)

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan