Goback veroorzaakt telkens herstart.

S

speelman25

Wie kan mij helpen?
Heb een sky comp Amd 64, 3400+ met 250gig heeft met Norton Goback en later Sp2 bijna een jaar perfect gedraaid echter nu heb ik partities aan gemaakt met Part. Magic 8.0 en nu komt de computer in een opstart loop terecht veroorzaakt door Norton Goback 2005 versie 4.0.
Goback verwijderd en daarna opnieuw geinstalleerd omdat ik dus dacht dat hij nu ook de nieuwe partitie moet opnemen.
Mocht ook niet baten blijft opstarten tot ik goback disable dan start windows normaal op.
Grt. Jacob.

Probleem opgelost toch??? :confused:

Misschien eens een schone installatie proberen. Het is en blijft windoos. Als je een toy-os wilt draaien, moet je niet klagen dat het niet profi werkt. Dus.

Schone installatie al geprobeerd verandert niks.

Als het niet werkt niet gebruiken???
Symantec soft is toch geen onbekende dit noem ik geen Toy.

Grt. Jacob.

Originally posted by speelman25
Als het niet werkt niet gebruiken???
Symantec soft is toch geen onbekende
Duh.

Microsoft is ook geen onbekende. Toch heb ik reden genoeg het niet te gebruiken. :p

De problemen die je schetst zijn in Linux standaard heeeeel simpel op te lossen. Gewoon mounten van schijven wanneer je het werkelijk wilt. Of instellen per gebruiker. En als je dan toch voor wat games MS wilt hebben, hoef je daar dus alleen nog maar een vfat partitie voor te hebben. :jajaja:

Waarschuwing: als je Linux draait, heb je de kans dat je helemaal niet meer zou willen rebooten.
Eventueel kan je het later verhelpen door een tweede systeempje neer te zetten met MS, welke je met een knoppenplank-video-muis switch (KVM-switch) samen met de Linuxbak gebruikt. Koop dan nu vast zo'n switch. Dan hoef je zelfs niet te rebooten als je dat tweede systeempje gaat plaatsen. ;)

Nja, ik heb hier ook een Linuxbak met vreemd en af en toe optredende HD problemen.
Heb er nu eentje afgekoppeld die het probleem zou veroorzaken en toch komt het nog af en soms voor, heel vreemd dus wil niet zeggen dat linux alles is, die heeft ook z'n kuren.
Over het algemeen zijn ze wel makkelijker op te lossen.:)

Hoe dan ook, die partitie programma's zijn as-is. Een bekende naam wil nog niet zeggen dat het goed is (neem bijv. Symantec Antivirus 2004 die ook bij veel mensen problemen opwierp).

Beste is die Norton Goback eraf te kiepen en eens opnieuw te installeren indien mogelijk.
Kijk dan gelijk of er een nieuwere versie van is, soms zijn er wel eens van die handige updates waarin weer problemfixes verwerkt zijn. Meer kan ik er ook niet over zeggen, ik werk niet met die dingen, ik gebruik liever een standvastig iets als bijv. Ghost.

Bedankt voor jullie atwoorden.
Hoe snel kun je de schijf terugzetten met Ghost?
Gr. Jacob

Dat ligt aan de grootte van je HD en of je compressie gebruikt of niet.
Laatst heb ik een 10 gig teruggezet, iets van 10 minuten geloof ik.

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan