Goed....

Nummer10

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
186
Punten
63
Leeftijd
57
Vandaag, had ik het helemaal gehad. Heel de dag hard werken, je kent het wel.

Toch nog even de laptop openen en even kijken of er nog berichtjes waren.

En ja hoor, het werk liep weer lekker binnen tot dat ik een mailtje kreeg met wat links, waarop boven stond dit maakt je dag weer goed.

Nieuwsgierig als je dan bent denk je, hoe weet iemand dat ik het gehad heb, dat ik nu inderdaad wel wat leuks kan gebruiken. Dus opende ik mijn eerste

link

en de 2de link

en ook de 3de link

en daarna natuurlijk de 4de link

en totslot de laatste link

Toen wist ik het zeker wat heb ik toch een lieve vrouw.

;)

Nr.10

jaja....

dat zeg je nu. :biggrin:

Wat heeft jouw vrouw dan met die links van doen? Heeft je vrouw je die links gestuurd ofzo?:confused2:

Heel de dag hard werken, je kent het wel.
Nee dat ken ik niet, leg eens uit... hoe funktioneert dat? :biggrin:

Wat heeft jouw vrouw dan met die links van doen? Heeft je vrouw je die links gestuurd ofzo?:confused2:
Ik heb gewoon een hele lieve vrouw. Dat wilde ik gewoon even zeggen.:biggrin:

Nee dat ken ik niet' date=' leg eens uit... hoe funktioneert dat? :biggrin:[/quote']
Ehh, ja je hebt een punt. Laat ik het dan zo zeggen dat het ongeveer hetzelfde is als; dat jij bv in een kort tijdsbestek het forum onderhoud moet doen en in dat onderhoud van de ene valkuil in de andere valkuil valt en daar weer een oplossing voor zoekt. :biggrin::biggrin::biggrin:

;)

Nr.10

Nummer10 added 1 Minutes and 28 Seconds later...

Je kent me toch.

:biggrin:

Nr.10

Laatst bewerkt door een moderator:
Je kent me toch.
Ja, maar ik wist niet dat jij ook last had van werkaanvallen, daar moet ik effe mee opletten dat het niet besmettelijk is he.;)

Bedankt voor de uitleg! :biggrin::biggrin:

P.s. Ik ben ambtenaar geweest he, wij hebben dat nooit gekend, wij krijgen aanwezigheidspremie.:)

Ik krijg nog steeds die aanwezigheidpremie, maar ja dat compenseer ik dan maar met wat aangename dingen.

:biggrin::biggrin::biggrin:

Nr.10

Ik krijg nog steeds die aanwezigheidpremie, maar ja dat compenseer ik dan maar met wat aangename dingen.
:biggrin::biggrin::biggrin:

Nr.10

Zoals?

De damens op het werk vervelen :)

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan