Golden interstar zee tv

B

baky007

hallo allemaal, en welkom op mijn alles eerste post op dit site, zo als de forum zelf als zegt beginnelingen ik heb vrij weinig verstand van satellite, dus ik zou graag wat hulp willen.

ik wil graag deze zenders (of een er van) zee tv zee cinema B4U ontvangen.

maar je moet zo een kaart hebben maar kan ik het gratis ontvangen, ik zie allemaal dingen voorbij gaan als cArdsharing en DCW maar ik heb geen idee hoe ik het moet gebruiken.

ik heb een GoLDEN INTERSTAR DSR-8005CI Premium ik heb geen kaarten er in of zo en ik maak gebruik van HOTBIRD.

kunnen jullie mij misschien ergens mee helpen? ik zou het heel erg op prijs stellen.

BVD:zwaai:

Hoi baky007, welkom op het Satellite FUN Board !

Als ik je vraag zo lees, zou ik haast gaan denken dat je vraagt hoe je gratizzz naar betaalzenders kunt kijken.

Maar uiteraard heb je onze regels (klik!) (met name regel 6) gelezen voor je je vraag stelde en dus bedoel je iets anders ;) .

Enige mogelijkheid die je op ons board hebt als je dat toch bedoelde, is te laten weten wat je wil in "de Bedelstaf" en de rest privé af te handelen.

De Bedelstaf heeft wat extra regels.

humm tja zo als ik het zei ik heb eigenlijk weinig verstand van ik heb gezocht maar ja het kan dus niet begrijp ik. ik moet het bij een provider halen?

Hoi baky007 en welkom op Satellite Fun.

Inderdaad als je die zenders officieel wilt bekijken zit er niets anders op dan een smartcard bij een provider te halen. Aangezien je dan een adres in dat betreffend land moet hebben is dat niet mogelijk.

Vaak zijn er wel handelaren in Nederland waar je een abonnement voor een jaar kunt afsluiten, dat is ook legaal.

Het enige andere alternatief is cardsharing maar zoals Mas3 reeds aangaf is dat de illegale weg en daar verstrekken wij geen informatie over op dit forum.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan