GoldVision 2510 Magic Common Interface

E

erixrs

Wie kent dit apparaat en kan mij helpen hiermee. Vorig jaar in Marokko gekocht. Ik heb deze ontvanger zojuist laten installeren etc, maar hoe kom ik aan nieuwere firmware, hoe kan ik er andere software inschieten, want hij zou UCAS moeten zijn, maar er zit nog totaal geen software in. Hoe dit te doen?
Op internet zijn er alleen wat slechtwerkende links te vinden op franse en marokkaanse sites en nou is mijn frans en arabisch niet al te best (nihil)
Help me out pls met info on this apparaat?!!

Niet echt slim om een app. te kopen waar in Europa helemaal geen support voor is...

Mischien leest er nu iemand mee die het Arabie's of het Marrocaan's onder de knie heeft, en je even kan helpen, anders zie ik het somber voor je in...

Gr Fred.

H? Ploeger,

Thx. Heb ff die site doorgespit, maar kom alleen een merknaam GoldMaster tegen helaas.

Ik ga nu denk ik maar ff die kast opentrekken en kijken wat er voor chipset in zit.

Later!

O toch .. ik dacht al wat duurt het lang .. ik ben benieuwd ..

Cya ..

Istie weer...

Er zit een grote vierkante chip in van STMicroelectronics, nl een STi5518BVC en verder zie ik een 2 (HY57V641620HG / PV6683E)) tal kleiner chippies van Hynix, 1 van Hyundai (HY25LV1.01.-90V -> waar de p2 puntjes staan kan ik het cijfer niet lezen), nog een ander van ST electronics (STV0700A-1) en een dikke ATMEL-chip (L3 - 89C51RC2-CM) en nog eentje even groot als de kleinere ST-chip, maar met een niet leesbare tekst).

Zal ook nog een pic posten later.

Volgens mij is het afgeschuurde ic, de Sisda chip...

Mischien dat Green hornet wat voor je kan doen.

Gr Fred.

Kan je ook nog wat foto's van het Menu van deze ontvanger plaatsen, en dan met name het Ci module gedeelte?

Gr Fred.

Thx, ik ben idd in contact met Green Hornet nu.
Xal eens kijken of ik iets van de menu-structuur (CI) kan plaatsen.
Bij installeren v/d boel vorige week, kwam het de heren i.e.g. totaal onbekend voor en die hadden toch echt boel veel ervaring met ontvangers, dus ik vrees met grote vrees... Maar ik zal 't proberen!

hai..

ik heb hier al jaren zo'n ding staan...werkt prima
de kaarlezer zou viasat moeten doen.
maar....
waarom prik je er niet gewoon een CI-CAM-modulle in (matrix of zo) ?
heb ik ook gedaan (magic) en werkt perfect, heb eigelijk geen behoefte aan nieuwe software, tot op heden nooit enig probleem ondervonden.

suc6 er mee en laat me eens weten of je er nog uit ben gekomen.

PS. de mijne komt ook uit marroco.

Denk dat ik dan idd maar voor iets van een XCam-module ga i.c.m. een Funcard-6.

Iemand ervaring mee? Of beter een ander soort kaartje? Moet ik dan ook nog zo'n programmerkaartje voor die XCam hebben ofzo?
Want wat ik begreep zou de XCam-module Matrix + Magic + Dragon in ??n zijn?

Heb wel een seri?le MasterPro RS232 voor mijn kaartjes.

Greetz,
ErixRs.

Oo! is een Xcam een matric - Magic en Dragon in een dan moet ik die gelijk ook hebben...

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan