Gouden canaldigitaalkaart, wie heeft hem gekregen?

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
715
Punten
113
Leeftijd
59
Ik heb zojuist een gouden kaart mogen ontvangen, vanwege het feit dat canaldigitaal haar miljoenste kaart hier heeft mogen verkopen.

Met deze kaart maak je kans op ?1.000.000,- en je hebt 2 weken gratis het toppakket.

Het zijn ook altijd dezelfde die met de neus in de boter vallen!!|:(

Gelukkig ben je niet de enige Freggel1 die 'm heeft gekregen..
Ik heb er ook één binnengekregen, nu maar zien wie van ons twee de €1.000.000,- wint :biggrin:

de duivel schijt altijd op de zelfde hoop.

Ik heb niks gekregen behalve hoofdpijn

Ik ook niks gekregen, misschien waren ze boos op mij?:biggrin::biggrin::biggrin:

Tja BT ik heb ook nks gekregen!!!! zou ons verleden nu parten gaan spelen.

Sat4ever hier ben ik het helemaal mee eens dus een gratis BBQ geheel verzorgt en de bediening door Bosnimfen.

Hoe kan dat nou,
Ik heb ook niets gekregen, en dat terwijl ik toch altijd netjes betaal!

Dat doet me eraan denken, ik ben mijn kaart kwijt.
Toch raar dat ik nog steeds beeld heb :confused:

Ik moest eerst alle stof voor de kaartlezer weghalen, en zag tot mijn schrik dat er nog een kaart inzat. :biggrin:

Afijn, om Wizzard tegemoet te komen, als er een "prijsje" uitrolt, is de BBQ dit jaar voor mijn rekening, maar dan moet hij er zelf wel bij zijn! ( niet zeggen dat er geen tijd is. :biggrin: )

BT heeft dit jaar ook tijd. ;)

Die vraagt gewoon een snipperdag aan zichzelf...

Jaren geleden ook gold(wafer) kaarten gehad voor het toppakket en deze werkte langer als 2 weken :)

Hmmmmm een kaart daar moest ik ook even naar zoeken en had geen idee waar die inzat uiteindelijk had ik die gevonden in de smartwi die in de meterkast hangt.

En waarom heb ik die Goude kaart niet gehad, ben al heel lang lid van die club.

Heb weleens langeleden twee kaartjes voor het PSV stadion gead, is dat de rede misschien dat ik die goude kaart niet krijg.

Vind het niet leuk hoor.

Het is waar wat pet123 verteld meer dan 2 weken meer als 2 maanden ehhhh meer als een halfjaar verder ga ik maar niet en dat allemaal met een gouden kaart.

Ja bert dat jij niet zo'n kaar gekregen hebt ik kan dat wel uitleggen maar dan zijn we nog wel even bezig ben ik bang voor.

Goldkaart voor Nummer10.

En er wordt bij mij gewoon iedere maand geld afgehouden.
Hoe kan ik nu een prijs winnen want ik las in mijn horoscoop dat ik niets zou winnen deze periode, maar die zit er altijd naast. (nu zou ik dus een kans hebben) :biggrin::biggrin::biggrin:

;)
Nr.10

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan