Gouden canaldigitaalkaart, wie heeft hem gekregen?

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
716
Punten
113
Leeftijd
59
Ik heb zojuist een gouden kaart mogen ontvangen, vanwege het feit dat canaldigitaal haar miljoenste kaart hier heeft mogen verkopen.

Met deze kaart maak je kans op €1.000.000,- en je hebt 2 weken gratis het toppakket.

Gefeliciteerd met je hoofdprijs, freggel.

Ik heb een ander kaartje gekregen.

Mijn kaartje is ter gelegenheid van het miljoenste kaartje dat ze bij CDS op de post willen gaan doen binnenkort.

Das dus iets heel anders als een miljoen abonnees, zeker als ze zo af en toe iedereen een ander kaartje gaan opsturen kom je vrij snel aan zulke aantallen.

Desalniettemin is het aardig als je als klant de mogelijkheid krijgt een weekje of twee het volle pakket te mogen zien omdat er nog meer klanten zijn.

Das het enige dat ik "win", ja ik win ook nog korting op een sapcentrifuge en op een tv die ik beide niet wil.

Ga jij nog maar ff genieten van je prijzen.

Vis ondertussen dat briefje even uit de papierbak en lees hem voor de gein eens.

Hoi freggel1

Ik heb m ook ontvangen en wel op mn Irdeto2 kaart. (Op die kaart ontvang ik alleen NL 1, 2 en 3 ) -Ik betaal er dus niet voor- Ik ga niet reageren omdat ik denk dat als je m eenmaal geactiveerd heb je weer een heleboel poespas hebt om er weer vanaf te komen.

Groetjes,

Bones

P.S. Ik heb ook een Seca2 kaart en die zit gewoon in mijn Philips DSR2211 met het top-pakket.

Op het formuliertje dat er aan het briefje hangt, staat dat je niets hoeft te doen om na het verlopen van de 2 weken terug te keren naar het oorspronkelijke abonnement.

Vrijblijvend betekent ook dat je nergens aan verbonden bent als je op het ding ingaat.

Helemaal met je eens MAS3!

Maar ik geloof ze niet.

Ik denkt dat CDS weer met een van die kleine lettertjes komt in het contract die wij niet gelezen hebben.

Groetjes,

Bones.

Proficiat alvast freggel1 met je gouden kaartje en hopelijk win je de hoofdprijs.

Ondanks het feit dat ik hier ook nog een nl1, 2 en 3 kaartje van Seca2 heb liggen, heb ik tot nu toe geen C+ brief mogen ontvangen.

Maar wie weet komt dat nog wel.:)

Ik heb hem wel geactiveerd intussen, en ben benieuwd wat er na die 2 weken volgt...

Ik mag aannemen dat men zich aan de regels houdt, en het kaartje nadien weer gewoon deactiveerd, maar er zal geheid van te voren een brief komen, daar twijfel ik niet aan, want de gratis periode gaat pas op 6 mei in.

En ohja Mas3, in de brief staat dat men een miljoen kaartjes verkocht heeft, dus niet weggegeven. ;)

We zullen zien waar het op uitdraait, want dat miljoen krijg je niet van CD, maar wat je van hun kunt winnen, is een straatje staatsloten twv €135,- en daar kun je dat miljoen mee winnen. :biggrin:

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan