gps

S

silverfox

hoi,
kent iemand een link waar je gps cd's kan downloaden ( deutsland route ) ?????? Linkje kun je ook mailen als het hier niet openlijk mag. Alvast bedankt voor de moeite.

Groetjes Silverfox

Sorry moet eigenlijk in de off topic maar dat kan ik niet zelf verschuiven.

Kijk es in de usenet nieuwsgroepen
in de groep alt.binaries.warez.pocketpc.gps zit ongetwijfelt wel iets;-))

Zeker er staat genoeg in de nieuwsgroepen ik zelf heb er Tom tom en Route66 2005 europa vandaan gehaald

Maar weer eens gemoved.
Computervragen a.u.b. in het Computerforum. Hier dus.

Daaronder valt ook cd's, mp3, harde schijven, newsgroupen, zo'n beetje alles dus behalve het videomaterieel daar hebben we weer een apart forum onderdeel voor.:)

Sorry
was een weekje weg. Maar met die nieuwsgroepen ben ik niet zo bedreven.Had eerder aan C++ gedacht En als je zo'n file hebt, hoe brand je dat dan???Als iso of wat??

Alvast bedankt voor de snelle reactie .
Enne black tiger, ik heb na het versturen gemerkt dat het in de verkeerde topic was en ook zo aangegeven. Kon het zelf niet verschuiven en daarom moest je maar weer eens de boel omschuiven.

groetjes Silverfox

@Silverfox: sorry je hebt gelijk, in de snelheid van postings doorbladeren heb ik daar overheen gelezen.
Maar no hard feelings mijnerzijds hoor. :)

Dan even terugkomend op je vraag.
Het ligt er aan in welk formaat de files binnenkomen.
Op de newsservers is het veelal in rar format.
Dit kan op een paar manieren bijv.
1.) filenaam.part.01.rar t/m filenaam.part.55.rar
2.) filenaam.rar, filenaam.r00, filenaam.r01, filenaam.r02

Daarbij kan het ook nog eens zijn dat een posting niet met de .rar file begint als in voorbeeld twee, maar wel als voorbeeld twee werkt, maar begint met .r00 of .r01 in plaats van .rar maar ook dat zijn rarfiles.

Je klikt op de eerste file. Indien het optie 2 is, neem dan de eerst mogelijk voorkomende, dus is er een .rar, neem dan de .rar file, is die er niet, kijk dan voor .r00 en zo verder.
Voor optie 1 neem je filenaam.part.01.rar.

Je hoeft ze niet allemaal uit te pakken, winrar doet dat automatisch zelf wel.
Je opent dus de eerste en dan zie je vanzelf hoe de uitgepakte file er uit komt te zien.
Enige voorbeelden hiervan zijn .mdf evt. met .mds, cue en bin of alleen bin, .iso, .img, .ccd etc. Dat zijn allemaal image files en over het algemeen vrijwel allemaal te branden met bijvoorbeeld Nero of Alcohol120% (en zo zijn er meer brandproggies).

Bij DVD's kan het ook voor komen dat je allerlei files tegen komt zoals .VOB, .IFO etc.
Deze komen allemaal in 1 directory genaamd VIDEO_TS en let daarop dat je hem precies zo schrijft, met kleine letters kun je namelijk veelal problemen krijgen met herkenning als je ze brand.

Er zijn ook programma's zoals Nero die zelf deze directory's aanmaken op de dvd als je hun aangeeft dat je een dvd gaat branden.
Bij Recordnow Max is dat niet het geval dus moet je zelf zorgen dat je ze aan maakt.
Er zijn ook files waarin deze directory's zich al bevinden.
Ik spreek over directory's omdat er altijd een AUDIO_TS folder bij komt. Die is ook altijd leeg (althans ik ben nog nooit een tegen gekomen waar iets in stond) maar hoort er wel bij.

En die kun je dan dus branden als DVD.

Hoi,

bedankt voor al die reacties. Heb dan toch via dc++ een bin file kunnen halen en die ken ik . Ook wat je voor de rest beschreven hebt ken ik want dvd is geen onbetreden pad voor mij. Nu effe wachten tot mijn broer hier is om de cd uit te testen want ikzelf heb geen gps ( heb internet en daarin vind ik alles zoals nu ook weer blijkt ).
Maar bedankt

groetjes silverfox

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan