Gratis Kennismaken Met Canal+?

pet123

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
60
Punten
48
Leeftijd
49
GRATIS KENNISMAKEN MET CANAL+?

In april zal CANAL+ ook beschikbaar komen op digitale tv van UPC en Multikabel. CANAL+ was al digitaal beschikbaar via CANALDIGITAAL. Ter introductie zullen gebruikers van digitale tv van 8 t/m 17 april gratis kunnen kennismaken met het aanbod van de 3 CANAL+ kanalen.

Deze actie geldt voor mensen die digitale tv via CANALDIGITAAL of via de kabel, via Multikabel of UPC, ontvangen. Deze actie is niet beschikbaar op Digitenne of KPN TV.

10 dagen gratis genieten van:

- Het beste nationale- en international voetbal, met als toppers op 10 april Ajax-AZ en 17 april Feyenoord-Ajax.
- TV premi?res van de beste films, waaronder Matchstick Man, The Matrix Revolutions, Passion Of The Christ en Love Actually.

http://www.canaldigitaal.nl/default.asp?id=151

Deze aktie geldt ook voor satellietontvangers met een geldige smartcard!!!

tja dat heeft iedereen ook de gene die zich niet hebben aan gemeld

@franshals: dat hebben we (en vele anderen) altijd al gehad :biggrin:

Wel raar dat ook degenen die zich niet melden dit hadden.

Erg jammer dat het maar een paar kanalen betreft.
Zo is er geen beeld op 16/9, Cartoon Netwerk, Hallmark enzo.
Ik dacht dat ze het hele pakket voor 10 dagen open zouden zetten maar dat was dus alweer een illusie.

Originally posted by Black Tiger
Erg jammer dat het maar een paar kanalen betreft.
Zo is er geen beeld op 16/9

Het 16/9 kanaal bestaat niet meer. De nieuwe naam is C+geel en deze is nu ook te bekijken naast C+rood en blauw.

Nja, bij mij in de settingslijst staat nog altijd 16/9 vandaar dat ik het zo noemde.
Maarreuh.... ik krijg er geen beeld op, no right to watch zegt ie dan (de aston module).
Althans gisteravond was dat nog het geval, vandaag heb ik nog niet gecontroleerd.

Hmmm Hebben ze hem zeker bij jouw gerenamed naar Canal+ ZWART BT hahahahahaha

zit dus wel beeld op BT
toch nog maar even naar de instellingen kijken
ze zijn namelijk fta
maar dit laatste was van middag meend dat i vanmorgen nog over sleuteltje 0c ging maar daar had ik toen ook wel beeld op

Hahahaha LoL Jack.:biggrin:

@rienk, instellingen waren goed, anders had ik een andere melding gekregen dan "no right to watch", maar ik geloof je graag doch heb nog geen tijd gehad om te kijken.
Doe ik morgen dan wel effe.

Doch da's niet zo belangrijk, het jammer vond ik dat zenders als Hallmark en Cartoon Network niet mee open gezet zijn.
Of is dat inmiddels ook open?

nee alleen rood blauw en geel
zijn niet fta fout van mijn kant dus wel seca key 0c

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan