- Waarderingsscore
- 0
- Punten
- 36
- Leeftijd
- 68
Mochten er onder ons mensen zijn die gebruik maken van de Cartrek 600 navigatie dan is er nu een gratis update beschikbaar naar CS3 (zelfde software als de 800).
Te vinden op:
http://www.cartrekgps.com/shop/
!! NU GRATIS NAVIGATIE SOFTWARE UPDATE VOOR DE CARTREK 600 !!
Er is nu nieuwe navigatie software beschikbaar voor uw CarTrek 600. Deze nieuwe software (CS3) wordt al standaard meegeleverd op de CarTrek 800. Nu willen we iedereen de mogelijkheid bieden om plezier te hebben van de voordelen van CS3.
Waarom CS3?
- betere graphics
- nieuwe en snellere routering
- meerdere toetsenborden (qwerty, azerty, abc)
- poi?s met extra informatie
- poi?s zelf aan de kaart toevoegen
- optioneel: uit te breiden met vaarkaarten van Nederland!
Hoe werkt het? U behoudt gewoon uw kaarten en de software wordt automatisch vernieuwd!
Hoe kan ik de GRATIS CS3 software krijgen? Dat kan op 2 manieren:
1) Download de CS3 software op uw computer en open het bestand. Na het openen van het bestand kunt u zeer gemakkelijk, via een SD-card-reader de nieuwe software op de SD-kaart van uw CarTrek 600 plaatsen. Klik hier voor de software update download. Klik hier voor een korte uitleg.
2) Print het CS3-update-formulier. Vul dit formulier volledig in en stuur het, samen met uw SD-kaartje van uw CarTrek 600 op naar ons antwoordnummer. De CarTrek medewerkers zullen de nieuwe software voor u op uw SD-Kaart zetten en deze binnen 7 werkdagen retourneren. Klik hier voor het CS3-update-formulier.
Ik moet zeggen super service van deze boy's.
Ben dan ook heel gelukkig met mijn Cartrek 600 die overigens bijna alle navigatie software slikt.
Te vinden op:
http://www.cartrekgps.com/shop/
!! NU GRATIS NAVIGATIE SOFTWARE UPDATE VOOR DE CARTREK 600 !!
Er is nu nieuwe navigatie software beschikbaar voor uw CarTrek 600. Deze nieuwe software (CS3) wordt al standaard meegeleverd op de CarTrek 800. Nu willen we iedereen de mogelijkheid bieden om plezier te hebben van de voordelen van CS3.
Waarom CS3?
- betere graphics
- nieuwe en snellere routering
- meerdere toetsenborden (qwerty, azerty, abc)
- poi?s met extra informatie
- poi?s zelf aan de kaart toevoegen
- optioneel: uit te breiden met vaarkaarten van Nederland!
Hoe werkt het? U behoudt gewoon uw kaarten en de software wordt automatisch vernieuwd!
Hoe kan ik de GRATIS CS3 software krijgen? Dat kan op 2 manieren:
1) Download de CS3 software op uw computer en open het bestand. Na het openen van het bestand kunt u zeer gemakkelijk, via een SD-card-reader de nieuwe software op de SD-kaart van uw CarTrek 600 plaatsen. Klik hier voor de software update download. Klik hier voor een korte uitleg.
2) Print het CS3-update-formulier. Vul dit formulier volledig in en stuur het, samen met uw SD-kaartje van uw CarTrek 600 op naar ons antwoordnummer. De CarTrek medewerkers zullen de nieuwe software voor u op uw SD-Kaart zetten en deze binnen 7 werkdagen retourneren. Klik hier voor het CS3-update-formulier.
Ik moet zeggen super service van deze boy's.
Ben dan ook heel gelukkig met mijn Cartrek 600 die overigens bijna alle navigatie software slikt.