• * * * Max Verstappen wereldkampioen 2024! * * *

redbull racing

Gratis navigatie software update voor de cartrek 600

crazymotha

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
36
Leeftijd
68
Mochten er onder ons mensen zijn die gebruik maken van de Cartrek 600 navigatie dan is er nu een gratis update beschikbaar naar CS3 (zelfde software als de 800).

Te vinden op:

http://www.cartrekgps.com/shop/

!! NU GRATIS NAVIGATIE SOFTWARE UPDATE VOOR DE CARTREK 600 !!

Er is nu nieuwe navigatie software beschikbaar voor uw CarTrek 600. Deze nieuwe software (CS3) wordt al standaard meegeleverd op de CarTrek 800. Nu willen we iedereen de mogelijkheid bieden om plezier te hebben van de voordelen van CS3.

Waarom CS3?

- betere graphics
- nieuwe en snellere routering
- meerdere toetsenborden (qwerty, azerty, abc)
- poi?s met extra informatie
- poi?s zelf aan de kaart toevoegen
- optioneel: uit te breiden met vaarkaarten van Nederland!

Hoe werkt het? U behoudt gewoon uw kaarten en de software wordt automatisch vernieuwd!
Hoe kan ik de GRATIS CS3 software krijgen? Dat kan op 2 manieren:

1) Download de CS3 software op uw computer en open het bestand. Na het openen van het bestand kunt u zeer gemakkelijk, via een SD-card-reader de nieuwe software op de SD-kaart van uw CarTrek 600 plaatsen. Klik hier voor de software update download. Klik hier voor een korte uitleg.

2) Print het CS3-update-formulier. Vul dit formulier volledig in en stuur het, samen met uw SD-kaartje van uw CarTrek 600 op naar ons antwoordnummer. De CarTrek medewerkers zullen de nieuwe software voor u op uw SD-Kaart zetten en deze binnen 7 werkdagen retourneren. Klik hier voor het CS3-update-formulier.

Ik moet zeggen super service van deze boy's.

Ben dan ook heel gelukkig met mijn Cartrek 600 die overigens bijna alle navigatie software slikt.

crazymotha je was me net een beetje voor ik heb een andere.
Ik heb sins kort een tomtom en daar zet je ook gratis nieuwe soft ware in.
Is leuk natuurlijk maar hoe kom je aan nieuwe kaarten.
Je kunt nieuwe downloaden voor een enorm bedrag maar daar zit ik niet op te wachten.
Nu is hij nieuw dus redelijk bij de tijd.
Maar straks stuurt hij mij bij een wegge haalde brug naar rechts.En dan ............

Hoi Janblues,

Voor TomTom kaarten moet je eens op FTD kijken daar staan ze bijna allemaal.
Je moet je dan wel even verdiepen in het downloaden van nieuwsgroepen maar moeilijk is dat zeker niet.

Je hebt hiervoor o.a. FTD nodig, en bijvoorbeeld Grabit die is gratis en natuurlijk het liefst een abonnement op een payserver (ongeveer 7,50 voor een maand).

crazymotha nog lang niet alles door gespit maar het is niet even.

Maar heb straks rustig de tijd dit door te lezen.
Net geopereerd aan een liesbreuk.
Bedankt alvast.

Janblues;199927 zei:
Maar heb straks rustig de tijd dit door te lezen.
Net geopereerd aan een liesbreuk.
Bedankt alvast.

Je hebt je ogen toch niet in je lies zitten Jan.Heb het zelf ook gehad. en kon lezen als de beste. ook om de tijd te verdrijven. want zware brandhout mag je toch niet tillen. en de wasmachine/cv/stofzuiger is toch weer kloar.

Ftd/nieuwsgroupen. is echt een peuleschil. en als je het door hebt. krijg je er een goedkope(gratis niet geheel i.v.m payserver.)zorgt voor betere snelheid en minder incomplete. winkel erbij.

Succes/Sth.

stephopper;199948 zei:
Je hebt je ogen toch niet in je lies zitten Jan.Heb het zelf ook gehad. en kon lezen als de beste. ook om de tijd te verdrijven. want zware brandhout mag je toch niet tillen. en de wasmachine/cv/stofzuiger is toch weer kloar.

Klopt maar het is me zwaar tegen gevallen.
Maandag viel alles wel mee.
Werd door het vrouwtje prima verzorgd.
Maar dinsd,woend,en donderdag was het afzien.
Vandaag gaat het een stuk beter heb de hond alweer uitgelaten enz.enz.enz...
De baas heeft ook alweer gebeld.
Ik denk dat het we volgende week woensd,donderdag wordt om mijn werkzaamheden te hervatten.
En de rest staat al op de PC.

Okey Jan het was maar een geintje. maar goed de simpelste operaties kunnen vervelende dingen geven,

Maar goed het gaat al een stuk beter. en zo moet het ook.

Wel uitkijken met werkzaamheden die je wilt hervatten. vooral tillen. want je hebt het zo weer.

En met de nieuwsgroepen succes.

Verder Beterschap Gewenst.

Grtz/Sth.

@runke1984, allereerst welkom op het forum.

Of het nog mogelijk is om die software te downloaden weet ik even niet, deze thread is namelijk al 2 jaar oud!

Je zult eventjes op de site waar de link naartoe gaat moet zoeken.

@runke1984

Zoek op google even naar sharewareconnection en dan is daar te vinden: Software Downloads for "Cartrek 600 Updaten"

En anders op google onder: cs3 cartrek 600 zoeken kom je meerdere tegen

de link van de update reageert nog eens bij mij geen ebstaand epagina

maar ik moet die van mij updaten ik heb een cartrek 600 met de map van 2009 nog

hoe en wat voor geen geld kan ik dat doen

Het is dan wel een oud topic maar er zijn er genoeg verkocht kijk maar eens op http://support.cartrekgps.com/

Ik heb ook nog zo'n ding liggen puur voor nood want ze lopen nog wel eens vast maar als ze het dan doen geen probleem met de route.

Dit wilde ik dus doen vandaar mijn registratie, maar ik kan het niet vinden op die site.
Ik heb een Car Trek 600 met sd card.

Hallo,
Waar kan ik de CS3 software vinden. Ik heb op de link geklikt, maar dan kom ik op de Cartrek-site????

Groet,

crazymotha;199884 zei:
Mochten er onder ons mensen zijn die gebruik maken van de Cartrek 600 navigatie dan is er nu een gratis update beschikbaar naar CS3 (zelfde software als de 800).

Te vinden op:

http://www.cartrekgps.com/shop/

!! NU GRATIS NAVIGATIE SOFTWARE UPDATE VOOR DE CARTREK 600 !!

Er is nu nieuwe navigatie software beschikbaar voor uw CarTrek 600. Deze nieuwe software (CS3) wordt al standaard meegeleverd op de CarTrek 800. Nu willen we iedereen de mogelijkheid bieden om plezier te hebben van de voordelen van CS3.

Waarom CS3?

- betere graphics
- nieuwe en snellere routering
- meerdere toetsenborden (qwerty, azerty, abc)
- poi?s met extra informatie
- poi?s zelf aan de kaart toevoegen
- optioneel: uit te breiden met vaarkaarten van Nederland!

Hoe werkt het? U behoudt gewoon uw kaarten en de software wordt automatisch vernieuwd!
Hoe kan ik de GRATIS CS3 software krijgen? Dat kan op 2 manieren:

1) Download de CS3 software op uw computer en open het bestand. Na het openen van het bestand kunt u zeer gemakkelijk, via een SD-card-reader de nieuwe software op de SD-kaart van uw CarTrek 600 plaatsen. Klik hier voor de software update download. Klik hier voor een korte uitleg.

2) Print het CS3-update-formulier. Vul dit formulier volledig in en stuur het, samen met uw SD-kaartje van uw CarTrek 600 op naar ons antwoordnummer. De CarTrek medewerkers zullen de nieuwe software voor u op uw SD-Kaart zetten en deze binnen 7 werkdagen retourneren. Klik hier voor het CS3-update-formulier.

Ik moet zeggen super service van deze boy's.

Ben dan ook heel gelukkig met mijn Cartrek 600 die overigens bijna alle navigatie software slikt.

Deze is helaas niet meer op de site beschikbaar.
Stuur ze anders even een e-mail.

@T.Romkes. Ik heb je een PB gestuurd, probeer dat maar eens ;)

spotnet staan er zoveel op als je wilt:country:biggrin::biggrin::biggrin::biggrin:

crazymotha wilt u mij ook per email de gratis update voor cartrek mailen

Beste Berfin,

Ik heb al enige tijd geen Cartrek meer tot mijn beschikking en ook de bestanden niet meer voorhanden. In de nieuws groepen zijn voldoende alternatieven voor de Cartrek 600 te vinden. Zo kan o.a. Tomtom ook draaien op de Cartrek. Even zoeken op Cartrek 600 in de nieuwsgroepen.

Veel suc6

CrazyMotha bedankt voor de snelle reactie.Maar waar vind ik dat voor de TomTom? Waar is de nieuwsgroepen?

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan