greenfield verkoopt telfort

l.oosterhoff

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
113
Punten
63
Leeftijd
63
hoi,

greenfield capital partners onderandere eigenaar van canal digital en groot aandeelhouder in telfort verkoopt telfort.

wil men over meer geld beschikken voor de canal digital onderneming voor uitbreiding?

bron: het financieele dagblad.

Hahaha ja dat lijkt me wel. :)

Maar met een telco-onderneming verdien je toch meer dan met een satellietprovider onderneming dus of dat nu zo'n slimme zet is geweest valt nog te betwijfelen. :biggrin:

Lijkt me niet: Greenfield is venture capital ("durf kapitaal") leverancier en die hebben (waar ik dat las weet ik inmiddels niet meer) genoeg aan Telfort verdiend. Canal Digitaal gaat op den duur ook in andere handen over.

Ja natuurlijk, dat is ook te verwachten, maar de bedoeling van mensen met durf-kapitaal is om er ook flink aan te verdienen.

Daarom dat ik ook vermoed dat C+ niet echt lang in hun handen zal blijven want die heeft alleen de laatste jaren een beetje winst gedraaid, de rest van de hele C+ tak was verliesgevend.

Nu kan wat verdiend worden als de zaak in zijn geheel overgaat naar irdeto2 (vrije zenders dus) dat zal geld in het laatje brengen, maar zo'n vetpot zal dat ook niet zijn.

Het voetballen zal wel leuk wat opbrengen denkelijk, maar ik ben zeer benieuwd wat ze nog meer van plan zijn dan.

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan