Groot nieuws!!! Het is eindelijk gelukt!!!

Weet je toevallig in welk bos ze woont?:biggrin:

Ik wil daar nl best een wandeling gaan maken.:)

Groetjes,

Bones.

Ik weet waar dat bos is, ben er al vaker geweest, maar het schijnt dat die bosnimfen zich alleen laten zien als freggel1 daar rond gaat lopen.

Dus voorlopig heb ik besloten dan maar eens samen met hem te proberen als ik aldaar op bezoek ben.:biggrin:

Beste BT, komende zaterdag ben ik als het goed weer is, weer heel de dag in dat bos.

De aanleg van de nieuwe nimfenstek is begonnen, en er moet wat getimmerd gaan worden. :biggrin:

Kom maar helpen vangen.

Mag ik mee?

Groetjes,

Bones.

@Bones zou ik niet doen want freggel1 zet je gelijk aan het werk. :megafoon:

Er moet nog "wat" getimmerd worden. Ja, ja.

P.S. Als je toch gaat zeker niet op de "fiets". :neenee: :neenee:

Multispeed

@Mulitspeed

Als ik zo die bosnimf zie is het me wel een dagje werken waard:biggrin:

Op de fiets ga ik zeker niet, want als ik zie wat bosnimf in huis heeft, denk ik dat ik -nadat ik haar ontmoet heb- niet eens meer kan lopen.:biggrin: :biggrin: ;)

Groetjes,

Bones.

Kom maar helpen vangen.
Ja daaaagg... ik dacht al gelijk precies wat Nummer10 dacht. Dan kan ik gaan timmeren.

Eerst zogenaamd even zien en dan zien we niks, dus is er ook niks te vangen en dan komt het smoesje van "nja er valt niets te zien dus kunnen we ook niks vangen maar als je toch hier bent kun je wel even helpen timmeren".... hahaha, neeej... daar trappen we niet in.:biggrin::biggrin::biggrin:

Ga jij maar Bones, als je verstandig bent neem je gelijk een hamer mee om te helpen timmeren want een bosnimf krijg je toch niet te zien! :biggrin:

:biggrin::biggrin::biggrin::biggrin::biggrin:

Groetjes,

Bones.

Ik had me ook willen aanmelden om mee te gaan bosnimf spotten.

Maaaaaaaaarrrr nu heb ik ook de indruk dat freggel1 ergens achterstallig onderhoud heeft.

Ik trek me stilletjes terug en wacht ....tot het onderhoud is afgerond.

Gr Ghost

Dat jullie nou iedere keer ergens iets achter moeten zoeken!!!

Valt me toch tegen...

Zal het zaterdag wel met mijn opdrachtgever opnemen.

@Ghost: Verstandig!

Want....

Dat jullie nou iedere keer ergens iets achter moeten zoeken!!!
Normaliter is dat niet nodig maar bij jou weet je het maar nooit.....

Zal het zaterdag wel met mijn opdrachtgever opnemen.
En hier is het bewijs, nu moet je het met de opdrachtgever opnemen omdat je geen vrijwilliger werknemers geronseld krijgt.:biggrin:

Hahahaha Freggel,

Goed geprobeerd maar ik denk dat ze ons doorhebben :stupid: :stupid:

Ik vrees dat we er met zijn tweeën voorstaan.

Boets.

LoooooL.:biggrin::biggrin::biggrin:

Ik wist het wel.... tja, misschien krijg je Nummer10 nog voor het karretje gespannen.;)

Ja daaaagg... ik dacht al gelijk precies wat Nummer10 dacht. Dan kan ik gaan timmeren.:biggrin:

Uhhhh... ff een vraag?

Waar in dit topic komt 10 voor???

BT was even in de war met multispeed, wat daar de oorzaak van is weet ik niet.

Nr.10 heeft het momenteel iets wat druk, anders was hij op zijn "fiets" naar de bosnimf gekomen om Boets en Freggel te helpen.

:biggrin::biggrin::biggrin:

Nr.10

Klopt, ik was even in de war met Multispeed, maar die had het ook goed door!:)

Nummer 10 is als hij het druk heeft, geheid bezig zijn zwembad voor te bereiden op al dat bezoek wat hij deze zomer krijgt om met de zwemnimfen te spelen.:biggrin:

Tjeee had ik toch niet achter freggel1 gezocht hmmmm tja ik wil en durf het niet meer te zeggen maar die ....... he.

@ Freggel,

Corneetje hoe wil jij je bosnimf hebben zaterdag? Blond of zwart? Welke cupmaat C, D of DD? Vanonderen geschoren, normaal of met extra veel haar? Gewone benen, lange benen of superlange benen? Laat maar even weten hé, moet het voor vrijdagmiddag 16.00 uur doorgeven.

Boets.

Ik ben toch blij te horen dat ik niet alles zelf mee hoef te brengen. :biggrin:

Tja hoe wil ik ze hebben?

Uhhh, doe maar lekker zacht van onderen, het liefts gebruik ik nadien niet teveel tandenstokers, jong dus, een groeiende cup c tot d, kleur haar maakt niet zoveel uit, zolang het maar een lekker mals stukkie vlees is. :sex:

Hoop alleen wel dat de storm niet doorgaat.

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Terug
Bovenaan Onderaan