groter dan 800 mb

H

hatz

als een bestand groter is als 800 mb past het niet op normale cd als je een spel van zeg maar 1300 mb hebt moet je dat kunnen verdelen over 2 dan past het wel voor diskete's heb je programs is er ook zo iets voor cd ik werk met nero 6.0 of zit dit ingeboud en hoe werkt het dan.

gr hatz

ps cloon cd word niet geupdate dat is baalen nu iets met dvd?

Nee, want normaliter heb je installatieversies, die komen dus ook niet aangezet op een cd van groter dan 800 mb want dat bestaat niet, athans niet voor spellen, heb laatst wel 900 mb cd's gezien trouwens.
Maar 1300 mb op een gewone cd? No way.

Dus dan moet je zien dat je de installatieversie krijgt.
Als het een spel voor onder windows is, dan installeert zich dat in de meeste gevallen niet alleen op de hd maar ook de nodige dingen in de registry.

Van je hd kopieeren naar de cd toe heeft dus in dat geval geen zin en een installatieversie is nooit geen 1300 mb of het moet al van een dvd afkomstig zijn en dan kun je het ook weer gewoon op een dvd branden.

Het ligt er dus helemaal aan in welk formaat dat je het klaar hebt staan of je het al dan niet kunt gaan splitsen.
Verder is het bij de installatieprocedure van een spel ook vaak zo dat ie automatisch naar cd 2 vraagt.
Als je dan niet de juiste bestanden op cd 1 en cd 2 hebt staan, dan gaat ie dus weer bestanden niet vinden, krijg je foutmeldingen en heb je ook een probleem.

Dus wat jij wilt lukt niet zomaar even, ik vraag me dan ook af hoe je aan een spel van 1300 mb komt.

van het netwerken maar dan staan ze niet op cd en met crack je kunt ze wel overzetten via netwerk maar niet branden op cd ze zijn dan tegroot ook al pak je ze in met een zip program dan blijft er over verdelen over meerdere cd's.

gr hatz

met een diskette lukt het wel?

Met de Plextor premium kan je gigarec doen =

1.4 x 700mb=980mb
1.4 x 800mb=1120mb
1.4 x 900mb=1260mb ze zijn er hoor de 900mb cd's

maarja om daar nou een premium voor te kopen is ook overdreven denk ik

Maar het kan dus wel

diskettes kan je vergeten

grtz

Ik denk gewoon dat het niet zal lukken.
Hij schrijft over het netwerk, dan zijn het volgens mij geinstalleerde games, want release en/of installatieversies zijn niet verkrijgbaar in die grootte.

Dan heeft het in 95% van de gevallen weinig tot geen zin omdat de grote spellen ook altijd delen in de registry zetten en waarschijnlijk niet zullen draaien zonder bepaalde windows of andere .dll files etc., waar dan middels de registry naar verwezen word.

Ik zou proberen er een release c.q. installatieversie van te krijgen.

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan