Gsm unlocken.

biggus-joe

New Member
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
66
Kan er iemand mij zeggen waar ik codes kan vinden om mijn Nokia 6280 te unlocken? Wie heeft er ervaring mee? Gr.

Het beste kun je ermee naar een computerbeurs gaan in de buurt of een winkeltje in de buurt die ze unlocked.

Er zijn programma's met codes te vinden, heb ik zelf ook, maar vaak werken die codes gewoonweg niet.
Dan heb je nog de sites waar je mag betalen om de unlockcode te ontvangen. GEBRUIK DIE SITES NIET!!! Deze gebruiken exact hetzelfde proggie als wat ik hier ook heb, en je krijgt over het algemeen 7-10 codes toegestuurd en begin dan maar te bidden dat de eerste werken, want je kunt slechts 5x proberenen dan is het op.

Vandaar dat je het 't best op een computerbeurs of winkeltje in de buurt kan laten doen waar ze dit doen. Kost iets van 10 euro over het algemeen, maar dan zie je ook meteen dat je resultaat hebt.

Als je in de buurt van Beverwijk woont dan kun je elke dag terecht bij de zwarte markt!!! Er zijn een stuk of 5 unlockers aanwezig................

M.vr.gr

Hugow

Die kan niet unlockt worden alleen door de provider aan de hand van de imei code,

BB5 Unlocking

--------------------------------------------------------------------------------

These phones cannot be unlocked by any hardware on software available on the market. No codes generated by any free calc can unlock these either, the ONLY way to unlock these phones is through your network provider, please ring them and ask them. There are to be no more posts asking about getting your phone unlocked, as I feel this has been explained many times.

BB5 models list:

-> 3250
-> 6270
-> 6280
-> 6630
-> 6680
-> 6681
-> 6682
-> 7370
-> E60
-> E61
-> E70