Guardian, van harte!

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
685
Punten
113
Leeftijd
59
Een beetje laat, maar alsnog gefeliciteerd!!!  :verjaardagslied: :verjaardag: :potbier:

:pfff:  :sorry: Tis de schuld van freggel dat ik ook te laat ben ;), normaal is freggel er als de kippen bij.
Guardian ik hoop dat je een leuke gezellige en feestelijke dag hebt gehad
:klappen:

Ook aan mij is deze heugelijke dag voorbij gegaan en daarom alsnog van harte gefeliciteerd Guardian.  :verjaardag: :biertje:

Freggel schuld. :biggrin: Maar bij deze ook van harte proficiat en nog vele jaren gewenst! :biggrin: :santa: :biertje:

Ja.... Duhhhh.... :pfff:  Ik was nog op tijd!!! 

Als Guardian nou verteld dat hij 1 minuut voor 12 's nachts geboren is??? 

Dan was ik  lekker 17 minuten te vroeg.

Stelletje .... ( ik zeg het niet, want vroegah heeft mij dit toen ik hier pas kwam een BAN gekost ) :biggrin:

Allemaal gewoon iedere dag na het opstaan even inloggen op het forum, kijken wie er jarig is, en dan pas gaan feesbooken.

Freggel, sorry  dat ik je in discrediet heb gebracht ?, zie het niet als een persoonlijke aanval. Was meer grappig bedoeld.?

Enne zolang guardian geen reactie geeft op de enorme aantal felicitaties zijn we met zijn allen ruimschoots op tijd voor komend jaar . ???

Ik was idd niet in een te beste stemming, maar dit is bedoeld als een geintje @Matrix. ;)

Oh, maar dan ben ik ook nog op tijd..... van harte!  :bier:

Ik geef mijn felicitatie ook maar alvast door voor het volgende jaar aan Guardian en tevens voor een ieder die nog jarig moet worden, zo kan niemand mij verwijten dat ik te laat ben. ;)

Oke, ik geef mezelf de schuld.

Maar nog gefeliciteerd!

Tnx jongens ( ja oke ook wat laat ) maar het gehele sat gebeuren staat de laatste tijd op een behoorlijk laag pitje in huize Guardian, reden:

- Er is eigenlijk niets nieuws te melden ( De laatste jaren al niet meer )

Tegenwoordig wordt er in huize Guardian voornamelijk bier gebrouwen ( en opgedronken ) das nog us een hobby die wat oplevert ( en kost )

Misschien ook weleens goed om aandacht aan een andere hobby te besteden, doe ik nu ook. :)

Guardian, ook van mij van harte gefeliciteerd met je verjaardag! En dat je nog vele jaren van dat zelf gebrouwen bier mag genieten! :biertje: :santa: :drinken:

Tnx BT zal tzt eens kijklen of er een krat in de freggelgrot kan komen ivm jullie jaarlijkse bbq eens kijken hoe dat gerealiseerd kan worden

Da's een goeie, wanneer is die bbq? :bier:

Die is er weer eerder dan dat jij in de gaten hebt @Hangslot.

Ik blijf opletten @Freggel1!

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan