Hack

Afgelopen weekend pas? Volgens mij al wat eerder, maar het kan zijn dat het nu pas in de publiciteit bekend is geworden.:)
Misschien komt er nu ook waat meer informatie "los". :)

Leuk voor TVHome :)

Denk dat ze sinterklaas gaan spelen, zag ook dat er al weer wat kaartforums gepimpt werden en men kan ook weer updates vinden, wie heeft die kaarten nog wild, cerbro.

Zag dat er pas nog iets gepost werd dat men ook weer C+ meegaf in de upload, ben ook even gaan kijken en toen zag ik de geldklopperij sites weer. Koop nu je blancokaart. Jullie begrijpen me het is weer december en ze kunnen hun zakken weer vullen.

Dus mensen koop aub geen blanco kaart, het is zonde van u centjes.

:(
Nr.10

Zag dat er pas nog iets gepost werd dat men ook weer C+ meegaf in de upload

Nee nummer10, ik denk dat je in deze even iets anders bedoelt, er zit in de seca2 van cplus en wat anderen nog een klein stukkie wat op de oude nano zit.. ( werd onderschreven door een gewaardeerd forumlid... ) verder is er tot nu toe nog niets.

Tot nu toe kun je zien dat niemand denkt aan het kopen van een kaartje, maar men wacht nu tot er een emu is, en dat is een terechte reactie, want we kennen het intussen.

freggel1;185012 zei:
Tot nu toe kun je zien dat niemand denkt aan het kopen van een kaartje, maar men wacht nu tot er een emu is, en dat is een terechte reactie, want we kennen het intussen.

denk er niet aan om een kaartje te kopen
maar wie weet komt er geen emu
spijtig voor de aanbieders maar goed voor ons
alhoewel ik in het bezit ben van een cd kaart en tv vlaanderen kaart kan er nog veel open gaan
afwachten maar we zien wel wat er gebeurd

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan