Hacker

Kast open schroeven, toch?

Eventueel kan je ook eerst even opbellen, en een afspraak maken eens lang te gaan om gezellig samen te gaan compjoetarren. Als je dat bedoelt.

Instaleer op een computer Linux.
Leer programeren in C++ en Python.
Leer alles wat er te leren valt over netwerken en het implementeren van netwerken.
Leer alles wat er te leren valt over (software) routers en firewalls.
Leer alles wat er te leren valt over windows besturingssystemen en hun beveiliging protocollen.
Leer alles wat er te leren valt over Linux (*nix) netwerken, firewalls, IPchains / tables en andere protocollen.
Leer alles wat er te leren valt over masquerading.
Leer vragen op de juiste manier te stellen.

Als je elke avond (7 dagen p/w) 5 uurtjes spendeerd aan bovenstaande, dan verwacht ik je over ong 3 jaar terug met de juiste vraag met de juiste informatie...
(sterker, ik verwacht dan de vraag niet ;))

Suc6

G

Kerstkonijn!
Kerel, hoe is het...

Gelukkig nieuwjaar jongen...

We moeten weer eens afspreken!!!

(maar dat terzijde)

Originally posted by BiG_G
Kerstkonijn!
Kerel, hoe is het... al bekomen van het wegrennen :biggrin::biggrin::biggrin:

Gelukkig nieuwjaar jongen...??? :stupid:

We moeten weer eens afspreken!!! zo snel mogelijk :biggrin:

(maar dat terzijde)

En dan een lekker bakkie "kopi Luwak" zeker? :draai:

Husco_pirate: This is not a hack forum and.... no this forum is not hackable by using the img tag.:biggrin:
Hehehe... it's just like html disabled, and with reason.:)

Originally posted by Kerstkonijn
Idd. Ik drink geen koffie. Dus van mij geen reactie op freggel1! :biggrin:

Maar ook geen reactie op mij? :z

Zelfs niet als ik Yokidrink in huis haal?
:drink:

G

Kijk, ik ben nog een beetje stram van het schuilkeldertje waar ik een week of drie in gezeten heb. Maar verder is het wel goed hiero. Heb ik op te weinig mensen gereageerd? Niet alleen freggel1 genegeerd?
Originally posted by BiG_G
Maar ook geen reactie op mij? :z

Zelfs niet als ik Yokidrink in huis haal?
Yep! Aardbeien-framboos. Dat pak met de zwarte besjes erop. Wanneer verwacht je mij? Ik wil babies zien!

alsof je hier serieus op kan reageren
Ja dat kan ik, dat zie je toch?
Het is de taak van een moderator om er serieus op te reageren of op zijn minst eenmalig een reactie te geven die voor hem ook begrijpelijk is.

Het is echter ook te merken dat ik de poster verder niet serieus neem anders liet ik jullie niet zo lang een potje ervan maken hier.:)

Kijk, ik ben nog een beetje stram van het schuilkeldertje waar ik een week of drie in gezeten heb. Maar verder is het wel goed hiero. Heb ik op te weinig mensen gereageerd? Niet alleen freggel1 genegeerd?

Om heel eerlijk te zijn KK ik lust helemaal geen konijn, maar och ik heb het spelletje, wat je trouwens zelf begon, meegespeeld :biggrin::biggrin::biggrin:

Ik heb ook wel eens op de vlucht gemoeten, naar Timboektoe :stupid:

Ik wil babies zien!

Die is al volwassen en uit huis... Je hebt wat langer in dat schuilkeldertje dan je dacht

Originally posted by Black tiger
Het is echter ook te merken dat ik de poster verder niet serieus neem anders liet ik jullie niet zo lang een potje ervan maken hier.

Potje????

Potje ja... da's een gezegde... misschien een Limburgs gezegde, geen idee... in Holland zeggen ze misschien "er een janboel van maken". Maar hier leven niet zo veel Jannen, hier heten ze meer Sjeng enzo. :biggrin:

We zijn toch bloed serieus????

Wij maken er helemaal geen potje van :biggrin:

G

Ooooh...

Je bedoelt gewoon: "er een beetje een tiefuszooitje van maken." Tja, dat Limburgs is echt lastig. Er een lesbootje van maken... Jaja. Mafkees. :biggrin: (Dat heb je alleen nodig als je voor je praktijkexamen vaarbewijs wilt gaan.)

Hier maken we er een "zooitje" van :biggrin::biggrin::biggrin:

Tja dialect, misschien eens een leuke voor de oftopic, eens kijken wat daar uitrolt? ;)

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan