Had ik er maar plaats voor!!!

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
716
Punten
113
Leeftijd
59
Pfoeh, ik moet iets zoeken waar ik mezelf mee bezig kan gaan houden nu ik hoogstwaarschijnlijk vanwege de gezondheid thuis kom te zitten.

Ik wil al erg lang een oude auto kopen, en dan het liefst een Opel Ascona of Opel Manta, A of B.

Als ik dit goed aanpak, dan ben ik hier wel een jaar 2 mee bezig.

Dus ik ben aan het zoeken, en tja, grrr, ik wou dat ik de plaats had voor het onderstaande:

• Leuk
Waarderingen: Dr.Z
Oh wow, een doos A Manta's. Wel wat opknapwerk maar mooie dingen.

verhuizen?

Dat zou kunnen @sat-ed, maar dan wordt de locatie waarschijnlijk kleiner, en geloof nooit dat ze er blij mee zijn in zo'n appartementen complex, als ik heel de paarkeerplaats volzet met die ouwe meuk.

Plek heb ik overigens wel, maar ik kan er momenteel maar eentje "droog" stallen, maar dit zijn wel de leuke advertentie voor een verzamelaar, alle 3 gerestaureerd dan brengen ze geheid veel meer op!

had het meer over een boerderij of zo
heb hier plek onderdak voor 3 auto's
buiten nog veel meer.... 1930 vierkante meter
heb alleen helaas geen boerderij

Lijkt me zeer onverstandig. Je laten afkeuren omdat je rug het niet meer uithoudt en vervolgens onder een ouwe brik gaan liggen sleutelen.
Je kunt beter een sloop rolstoel gaan opknappen. Tegen de tijd dat die rijvaardig is , ben jij klaar om hem in gebruik te nemen. En dit is niet grappig bedoeld maar realiteit als je je bezig gaat houden met die sloopautoos.

Ja @sat-ed, dat zou ik ook wel willen!

Maar ik ben al een tijdje opzoek naar een betaalbare Opel Manta of Ascona [A of B] meestal wordt er de hoofdprijs voor gevraagd, en dat ga ik niet doen, want tijdens de restauratie kruipt er stiekum toch veel geld in.

Het moet wel leuk blijven...

@Matrix, we waren samen aan het typen.

Ik weet heus wel dat ik rekening moet houden met mijn rug, maar ook in het "bolleke" moet het positief blijven, en dat doe je door dingen te doen die je leuk vindt.

als ik ergens van die dingen tegenkom in het wild zal ik aan je denken @freggel1

Hey Du, Manny der Manta Fahrer !
Deze kwam ik een tijdje terug tegen:

Iets voor jou ?

:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

@MAS3, om eerlijk te zeggen vindt de achterkant van deze Opel Manta echt veel te breed.

De zijkant met de Ferrarilook, is dan wel weer mooi!

Ik ga hier geen filmpje plaatsen, maar zoek maar eens op

Opel Manta 400 (Project) | Part 2 (Finished)​

Dan krijg je de volgende te zien.

Hier begint mijn hart dus flik van te kloppen!!!

Jaren geleden toen ik dat ding tegen kwam, heb ik het inhalen onderbroken en met mn telefoon een paar foto's van dat gedrocht gemaakt.
Kijk op die eerste foto eens waar die fietsbanden onder de auto zitten.
De boodschappen kun je aan haakjes hangen die je in het spatbord schroeft, want ruimte zat voor een gezin met 4 kinderen aan boodschappen naast de 2 achterwielen.

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Terug
Bovenaan Onderaan