Hallo Allemaal

C

chiquita

Hallo Allemaal,

Sinds een paar minuten ben ik lid van deze site.

Sinds een paar weken heb ik een satteliteontvanger en ik moet zeggen dat er een wereld voor mij open gaat :klappen:

Al heb ik geen dreambox zoals was beloofd maar het werkt allemaal wel zoals afgesproken.

Nu ik er steeds meer over lees wordt het allemaal steeds leuker. Wie had dat gedacht in bed tv kijken op mijn laptop. Het is echt super.

Zijn er nog meer vrouwen lid van dit forum?

Allemaal heel echt bedankt voor het delen van jullie kennis, misschien kan ik hier in de toekomst ook nog een steentje aan bij dragen.

Hartelijke groeten,

Chiquita

Hoi Chiquita,

Welkom, op dit forum.

Je hebt een goede keuze gedaan, dit is een leuk en gezellig forum waar mensen elkaar echt willen helpen.

Ik kan het je bevestigen, toen ik 2 jaar geleden hier kwam wist ik alleen waar de aan en uit knop voor de ontvanger zat.

Inmiddels ben ik zover met name door het geduld van onze admin Black Tiger en de overige leden dat ik nu het maximale uit mijn ontvanger haal en mega veel plezier heb in het tv kijken.

Mocht je vragen hebben,schroom niet om ze te stallen je leert er echt van.

Domme vragen bestaan niet op dit forum.

veel plezier hier

Gr

Wing

Heej Chiquita, allereerst hartelijk welkom op Satellite Fun.

Leuk je erbij te hebben want toevallig heeft zich kort geleden nog een vrouwelijk lid (Mellina) aangemeld. Dus als het goed is zijn er nu 2 vrouwelijke leden. Hoe meer zielen hoe meer vreugd.

Dat je geen Dreambox hebt is helemaal geen probleem, er zijn er wel meer met andere merken en typen ontvangers, dat maakt deze hobby ook zo leuk, er is veel variatie.

Welke ontvanger heb je zelf?

Voor de rest sluit ik me helemaal bij Wing39 aan.;)

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan