Hallo , een nieuweling hier met vraagje.

Z

zodiac

Dag allemaal beste buren :)

Denk dat belgie ook goed vertegenwoordigd is hier dus zal me niet eenzaam voelen.

Nu ik had een vraagje , lange tijd geleden heb ik een volledig sat pakket gekocht nu niet zo zeer om encrypted channels te kijken maar om de Chinese kanalen CCTV4 - CCTV9 .
Mijn vrouw is uit taiwan dus kan ze het dagelijkse nieuws toch een beetje volgen.

Nu een paar weken geleden met opnieuw te scannen komen we op Hotbird een kanaal tegen TVBS maar werkt niet of is encrypted.

Is er daar iemand die me kan zeggen of dit kanaal wel werkelijk uitzend of zit er totaal niets achter.
TVBS is een locale zender uit taiwan die veel series en nieuws uitzend.

Groetjes en als er iemand me kan zeggen of er werkelijk iets achter steekt zou ik dat heel erg apprecieren.
Thanks.

PS:Heb ook nog een 2de vraag maar dat gaat over myteathre dus even in het DVB forum zetten.

oh ja dat is het kanaal .

Ik snap dus niet hoe ik erbij kom dat ie op hotbird zat.

Even wat info vragen.
?400 is wel wat duur voor een jaar maar niet alles is gratis h?

Thanks voor de snelle reply

Je hebt op 28? Astra2 series ook Phoenix TV en CCTV 4 en of 9...
Voor mij is 't allemaal chinees!
Niet encrypted dus klaar!
Als het voor nieuws is, dan vermoed ik dat de diverse belgische kanalen hebt waar nieuws op is op diverse tijdstippen...

CCTV4 - 9 kunnen we nu al ontvangen , het gaat dus niet zozeer om nieuws , maar om locaal nieuws (taiwan dus)
ook in chinees gesproken.

TVBS zend dus ook van die SOAPs uit zoals onderweg naar morgen / home & away ... maar dan dus chinese versies.

Spijtig dat ik alleen met een dual LNB zit astra / hotbird maar een motortje komt er misschien nog wel aan :)

Heb dus niet veel zin om iedere keer op het dak te kruipen om de schotel te gaan verzetten ...

Ben maar een amateurke die nog net weet hoe een schotel op te hangen de rest is allemaal Chinees voor mij . lol

Thanks

beste zodiac
op telstar 12 west 15 heeft 3 echte taiwanse cannal is ook vrijde onvangen :)))

damn

zie je wel dat ik maar een amateurke ben anders had ik dat zelf al moeten weten , eens zien of ik niets kan Fixen.
Ga sowieso proberen om die telstar te kunnen ontvangen

bedankt voor de leuke replies.

Kan me iemand een motortje aanraden ?

Wat ik kan gebruiken met mijn Humax 5400 en PC skystar 2 Mytheatre / progdvb ...

Thanks

Originally posted by zodiac
Kan me iemand een motortje aanraden ?

Wat ik kan gebruiken met mijn Humax 5400 en PC skystar 2 Mytheatre / progdvb ...

Thanks

Gewoon een standaard diseqmotor van ong 80EURO is perfect voor de Humax.
Humax is volledig geschikt voor diseq1.2
Geen extra kabels trekken,maar gewoon tussen de coaxkabel plaatsen en klaar.

Gr,

leuk .

Heeft er iemand een link of zo met info waar ik er zo een beetje over kan lezen ?
Hoe ik het moet monteren voor de eerste keer en waar ik naar moet richten en of ik nog altijd mijn Dual LNB kan blijven behouden.

Heb niet veel uitleg nodig gewoon een linkje in Engels / NL / duits / of Frans ... maakt niet uit welke taal.

Bedankt alvast.

Ik heb jou een handleiding via email doorgestuurd.

Groetjes

Frankie

Wow thanks heb hem ontvangen

Alvast hartelijk bedankt.

en dan straks eens kijken wat ik eruit kan halen :)

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan