Hallo, is er dan niemand die mij kan helpen??

C

chef

Overal staat beschreven hoe ik mijn ucas klaar kan maken voor het laden van een penta of tetra, maar ik kan nergens vinden hoe ik deze procedure terug draai zodat ik de originele ucas soft terug kan laden mbv een ucas progger.
Je zal je afvragen waarom?
Nou, ik wil in mijn ucas met originele abbo kaart draaien want penta 1.09 update welliswaar mijn kaart maar geeft teveel freezes.
Andere crypst doen ook geen uitkomst inverband met irritante no acces schermpjes.
In mijn joker kan ik dan gewoon mijn fun draaien.
Alvast heel erg bedankt .............grtz Chef

dit onderwerp staat volgens mij al ergens hier bij duck beschreven en daar heb ik deze link van
http://www.kies.nu/xtreme/
maar volgens mij duwt algevex tetra in de extreme
en het frezze kan door het file komen
wat je ook kan doen duw je mosc in de joker en de 6/1 in de extreme

Neen het Freeze komt door Penta 1.09, niet door een file.
Want een ori ABO heeft ook Freeze.

Groetjes

Frankie

Hoi
Op bovengenoemde site staat ook nog een gemodificeerde Penta 1.09 en die geeft geen freezes, althans niet bij mij.

Cya ...

Algevex pompt nu Penta 1.09 in je Xtreme samen met softversie 2.55.01 .
En als je er 2.55.04 in zet dan hangt hij nooit meer .

Cya ...

O ja ... je schotel moet ook echt goed afgesteld staan want de Xtreme is daar toch wel gevoelig voor,dus zorg voor voldoende signaal.

Cya ...

Originally posted by chef
Overal staat beschreven hoe ik mijn ucas klaar kan maken voor het laden van een penta of tetra, maar ik kan nergens vinden hoe ik deze procedure terug draai zodat ik de originele ucas soft terug kan laden mbv een ucas progger.
Je zal je afvragen waarom?
Nou, ik wil in mijn ucas met originele abbo kaart draaien want penta 1.09 update welliswaar mijn kaart maar geeft teveel freezes.
Andere crypst doen ook geen uitkomst inverband met irritante no acces schermpjes.
In mijn joker kan ik dan gewoon mijn fun draaien.
Alvast heel erg bedankt .............grtz Chef

Je kunt ook gewoon de ucas V2.01 erin draaien met je magic programmer,zeer geschikt voor orginele kaart en fun.
Weet uit ervaring dat hij zeker geen freezes geeft.
Je vind deze file bij ucas support.

cheers johnsat

Allemaal bedankt voor jullie reply's.
Alleen ben ik er nog niet mee uit de brand.
Allereerst ucas 2.01 is een gerenamde penta 105 (kijk maar met een hex editor dus lekker kijken en bij elk kanaal lekker no acces melding.
Met tetra ben ik ook niet geholpen want dan moet je je ontvanger met abbo kaart een halve dag aan laten staan op sbs6 nog wel, voor de maandelijkse update.
Die nieuwe en die ouwe penta 109 hangen bij mij net zo hard.
Vandaar de vraag hoe ik mijn loader vervang met een ucas progger naar de oude loader voor de originele ucas soft.

Grtz........... Chef

Dank je voor de moeite tiger, maar het gaat hier niet om de fw maar om de soft van de ucas kaart lezer die ik in originele ucas2.0 wil terug brengen.
Grtz ................Chef

Ow, naja, ik dacht maar omdat je het over penta 1.05 had, ik heb er penta 1.09a in (mijn @sat) en ik dacht dus dat je terug wilde naar tetra, maar dan heb ik het verkeerd voor.

Zoek iemand in je omgeveing met een cas-interface, laad de orginele dreamload (ipv dreemboot) en vervolgens de penta 1.11

Of laat um omproggen naar MR 1.05.

Alle problemen voorbij + dat je nog steeds die multi-funktionaliteit hebt.

Jammer ,ik dacht dat je ook met je originele ucas progger je ucas kon laden met dreemload, helaas nog even doorsparen voor een cas interface!
Allemaal bedankt voor jullie reacties.....grtz .....chef

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan