Hallo, nieuwe user hier

C

Chiem

Yow,

Heb al een beetje rond zitten lezen op jullie forum en de sfeer bevalt me hier prima. Dus even aangemeld.

Ik krijg vanavond mn DM800HD, waarschijnlijk een clone maar dat boeit me niet zo.

Heb jaren geleden een TF5500 gekocht en die beviel me prima. Dus toen in 2007 de 7700HD PVR uitkwam heb ik die meteen gehaald, want ja ik moest en zou HD kunnen kijken. Jezus wat een rot ding is die TF7700. Maar goed die gaat lekker de deur uit.

Ga vanavond en morgen lekker spelen met mn DM800HD. Ik zal jullie zeer waarschijnlijk met een berg vragen gaan bestoken ;)

Anywayz

Nice to meet you all :)

Groeten

Chiem

Hallo Chiem,

Welkom op het Satellite Fun Board en bedankt voor het compliment, je bent op het goede adres hier!

Het lijkt mij dat je een goede keus hebt gemaakt, sinds deze week ben ik ook trotse bezitter van een DM800HD en moet zeggen dat ie mij tot nu toe prima bevalt!

Matrix

Hoi Chiem, welkom op Satellite Fun.

Fijn te horen dat de sfeer je hier wel aanspreekt, we proberen het hier ook zo vriendelijk en gemoedelijk mogelijk te houden voor onze gebruikers.

Als je vragen hebt, stel ze gerust, daar hebben we een complete Dreambox sectie voor. Let wel even op als je DM800 inderdaad een clone is, want dan heb je kans dat je aangepaste firmware moet gebruiken, niet alle firmware draait daar op.

Voor de rest zijn het prima apparaten!

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan