Hallo

C

CaponaX

Is Conax al open ?
Wie weet er hier meer van ?

Groetjes .
P.s. ik wil wel snel antwoord hoor !

Kan je niet gewoon antwoord geven als je het wel weet ?
Niet weten heb ik niks aan .
Nu wel een bevestigend antwoord graag , ik weet graag alles snel.
En ! .. ook niet onbelangrijk , ik wil geholpen worden !
Liefst zo snel mogelijk ! dus .. kom op jongens !

Probleem is alleen dat de meesten mensen er niet zo van houden als anderen ze opjagen.
Dat jij snel antwoord wilt, tja, dat willen er wel meer, maar dat wil niet zeggen dat je ook snel antwoord krijgt.
Men doet zijn best hier, de ene keer duurt het wat langer, de andere keer heeft men meteen antwoord, afhankelijk van hoelaat het is, wie er allemaal online is en wetenschap van heeft.

Kerstkonijn weet het niet, maar gaf je wel snel een antwoord ondanks dat je er niet veel mee kon, maar dat was de vraag ook niet.:)
Bij mijn weten is Conax niet gehacked, maar ik weet het niet zeker, dus tja... nu is het waarschijnlijk "nee" maar heb je nog geen 100% zekerheid.

Je zult dus even geduld moeten hebben tot er iemand deze post ziet die je wel een gegarandeerd antwoord kan geven.
Maar ga niemand opjagen, daar heb je alleen jezelf mee want dat veroorzaakt meestal een averechts effekt.

Daar moet je voor gestudeert hebben zeker , om die kaarten te kraken of kan ik dat ook .
Help me nou is .. ik zit al zo lang te wachten om te kijken.

Het kraken van kaarten doe je niet zomaar even, daar moet je inderdaad voor geleerd hebben. Niet op school ofzo.
Maar je zult veel moeten leren van de codering, dan van de commando's die je naar kaarten kunt sturen, de antwoorden die je kunt verwachten en wat ze betekenen en de struktuur van de string die je naar de kaart stuurt.

Voor een oud voorbeeld kun je eens gaan kijken op http://atilla.dhs.org da's een site van mij. Daar kun je de oude irdeto faq nog bekijken, op de allereerste pagina daarvan staat een uitleg van de string opbouw, dan krijg je een indruk van hoe het in elkaar steekt en hoe moeilijk het kan zijn.

Wat daar staat is irdeto1 dus dat is voorbije tijd, inmiddels is het alleen maar vele malen moeilijker geworden. Maar je krijgt op die manier een indruk van hoe het in elkaar steekt ongeveer.

Best wel kicken blackie .. waarom heb ik het gevoel van een deja vu ?
En waarom doe jij geen Irdeto II ? .. Je kan het !( heb ik vroeger wel eens gehoord ) Mooie Avatar trouwens , maar die stofzuiger vind ik wat minder .
Koninklijk Tijgertje zeker ?

Tja, irdeto/2 is toch wel weer een heel ander verhaal en lijkt maar deels op irdeto/1. Bij 2 is er gewoon voor de provider veeeeeeel meer mogelijk.
Als je gaat kijken... irdeto2 was er zelfs nog eerder als seca2 en dat is (althans voor spanje en italie) gekraakt.
Nova/Hellas was een van de eersten die overgingen op het irdeto2 systeem. Dat is dus zo'n 7 jaar geleden ongeveer geweest. Sindsdien is het niet gekraakt geweest. En dan te bedenken dat dit ook een vrij populair pakket was dus daar zijn mensen mee bezig geweest die vele vele malen kundiger zijn op dat gebied dan ikzelf. Ook op dit board zijn mensen met veel meer kennis dan mij op dat gebied aanwezig.
Want ik ben zelf geen technicus, heb moeite met hex rekenen etc. en het heeft me zeker een half jaar tot 9 maanden lezen en lezen en lezen en leren gekost om uberhaupt dat irdeto1 iets onder de knie te krijgen.
Daarna de nodige tijd weer voor seca1 en dan ken je het eindelijk enigszins en dan hups, weer een andere codering en kun je weer opnieuw beginnen.

Gezien andere activiteiten heb ontbreekt me ook de tijd ervoor. Niettemin blijf ik het wel interessant vinden en probeer hier en daar toch nog iets van kennis mee te pikken zolang het enigszins begrijpelijk is voor me.

Het tijgertje is koninklijk, het stofzuigertje is een grapje, vond het wel grappig. Had er eerst eentje zonder stofzuiger. Die met stofzuiger heb ik van KK gekregen.:)

Black Tiger zei:
Probleem is alleen dat de meesten mensen er niet zo van houden als anderen ze opjagen.

Maar ga niemand opjagen, daar heb je alleen jezelf mee want dat veroorzaakt meestal een averechts effekt.

Heey CaponaX,

jij ook hier...gna gna

ik heb een raar voorgevoel dat ik je al heel lang ken, kaas etend groen mannetje...

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan