B
bonki
hallo ik heb weer eens 2 vragen de eerste ik heb een topfield 4000 met m.module en een funkaart +diseq 1.2moter, op mijn m.module zat eerst 1.09 penta op maar een man die mijn hielp met mijn moter afstellen die zie tegen mijn dat ik penta 1.11 erop moest zetten omdat ned1,2,3 en canal+ het slecht deden dus dat heb ik laten doen in een winkel en thuis gekomen deed ineens ook niet sbs6 yorin dus eigenlijk het hele nederlandse pakket ontvang ik nu niet :o(( want dan slaat mijn ontvangst balkje van links naar rechts maar op andere astra kanalen heb ik zelfs meer dan 97% ontvangst bijv. op bibel tv en tango tv ben ik weer terug geweest naar die winkel maar hij wist er geen antwoord op...........?????? heeft iemand goeie raad voor mij???
vraagje 2:
die man die mijn schotel afstelde heeft geprobeert om hipasat te ontvangen zei dat ik die niet kon ontvangen met een 80cm schotel!!!!!!!!! en nu lees ik op het net dat het wel mogelijk moet zijn met een 80cm schotel...............?
ik woon in amsterdam welke frequentie moet ik pakken om de hipasat te ontvangen???
deze 12015 v 27500 of 11891 v 27500??????
vraagje 2:
die man die mijn schotel afstelde heeft geprobeert om hipasat te ontvangen zei dat ik die niet kon ontvangen met een 80cm schotel!!!!!!!!! en nu lees ik op het net dat het wel mogelijk moet zijn met een 80cm schotel...............?
ik woon in amsterdam welke frequentie moet ik pakken om de hipasat te ontvangen???
deze 12015 v 27500 of 11891 v 27500??????