hamachi

S

skilla

ik werk met een progje hamachi om problemen tijdens gamen met routers etc te omzeilen en werkt perfect,je zit dus met meerdere op je prive netwerk,ik wil dit ook zakelijk gaan gebruiken want het is ook eenvoudig bestanden te delen etc zonder je firewal en router config te veranderen,op de site staat dat alles versleuteld wordt verstuurd,weet iemand hoe veilig dit of welke gevaren hier aan zitten want via dit progje zijn wel alle gedeelde mappen open ondanks dat je niks van je beveiliging uitzet

gr ruud

Kennis van me gebruikt dit ook zitten via himachi online te gamen en bestanden uit te wisselen en kaartje delen of het veilig is ??? je draait een progje om een deur open te zetten naar een server.
Is denk ik hetzelfde als de postbode een sleutel van je huis geven om de post binnen te leggen ofzo kwestie van vertrouwen ?
En wat is veilig ik denk dat je pas veilig bent als je geen stekkers in je pc hebt oftewel geen verbinding met buiten.

Ik denk dat dit wel meevalt. Je kunt het vergelijken met een peer2peer programma als ik alles goed gelezen heb. Een soort kazaa waar je wat meer mee kunt.

Je kunt het eigenlijk vergelijken met VNC.
Zakelijk zou ik niet iets nemen wat via een server van derden gaat, dan zou ik me beperken tot iets als VNC of een eigen VPN verbinding.

ik had begrepen als het netwerk 1 maal draait het niet meer via hamachi liep,ik heb het programma van de zaak nu thuis aan het draaien en het werkt wel maar verotte traag,wat heb ik nodig als ik het niet met hamachi doe?

Dat ligt er aan wat je doen wilt.
Het beste werkt natuurlijk de normale manier, dus poortjes forwarden in de router.
Voor je pc over te nemen kun je VNC of UltraVNC, de Ultra schijnt gratis te zijn.

Wat je het best voor het gamen kunt nemen, geen idee, ik gebruik de normale manier daarvoor.

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan