Jongens we zijn hier nou met 14923 leden, durf nou eens de stap te nemen zoals Kerstkonijn doet, en plaats nou eens wat links waarvan je denkt dat ze interessant zijn! Ik doe het ook in overleg... Je moest eens weten wat er geschrapt is van die links!
Houdt paar dingen in de gaten: het mogen geen links zijn waar downloads aangeboden worden zoals Slovaak of bijvoorbeeld "La Cafatera" ik noem maar wat...
Het hoeven voor mijn part geen links te zijn, maar praat eens mee over het feit waar je op aan het zoeken of proberen bent!
Want zolang er hier niet gepraat wordt over de dingen die je doet of vindt, dan blijft het maar een beperkt groepje wat hier actief bezig is!
Met zoveel leden als hier moet het aantal postings eens flink opgeschroefd worden, met name over hetgeen waar het hierover gaat, en dat is satelliet!
Ben eens niet zo bang om afgezeken te worden, reageer er niet op, maar plaats je bevindingen, je krijgt heus wel een goed antwoord...ooit
Heb je vragen stel ze dan, krijg je een kaartje niet geprogrameerd of krijg je de files niet gevonden voor je kaartje, vraag het dan, of stuur een pm!
Let wel nooit om keys of directe downloads vragen die zullen hier nooit ofte nimmer geplaatst worden...
1 vraagje rest mij nog: Leden zoals Pikkie, Twilight, Matrix, Sandokan, Multigek, Kerstkonijn, meer noem ik er even niet op jullie weten wel op wie ik doel! Reageer hier even niet op, laat die andere plus minus 14850 leden hier maar eens op reageren...