HD-kanalen...WAAR?

Chrisjan

Sr. Member
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
82
Wie kan mij helpen bij het zoeken van HD -kanalen?...
Hoeveel HD-kanalen en via welke sateliet zijn er momenteel te bekijken?....
1000 x thanks

Heb je al op de nieuws pagina van king of sat gekeken? Rechtsboven zie je een HD knopje, je krijgt dan alle HD-kanalen te zien, of - om je het je gemakkelijk te maken - klik hier

hartelijk dank...een beetje laat maar beter LAAT dan NOOIT....
eendenteam;193363 zei:
Heb je al op de nieuws pagina van king of sat gekeken? Rechtsboven zie je een HD knopje, je krijgt dan alle HD-kanalen te zien, of - om je het je gemakkelijk te maken - klik hier

Die link bewijst natuurlijk wel dat HDTV via sat alleen nog maar een hype is nl:

De meeste providers hebben nog maar tussen de 1 en 4 kanalen beschikbaar waarvan de meesten ook nog de zelfde kanalen zijn ( Discovery HD bv ).

Plezierige uitzondering daarop is Sky UK die schijnt wat meer moeite te doen.

Al met al lijkt me de aanschaf van een HD ontvanger voor sat dan ook zwaar overdreven op dit moment.

We zijn inmiddels een paar maanden verder maar ik moet zeggen, ik ben erg blij met mijn ABcom 910HD.
De hardware is buitengewoon goed en ook de videokwaliteit subliem.
Toegegeven, de software heeft nog wat werk nodig maar Enigma, komt er voor de ABcom aan.

Terug naar de HDTV topic
Het voordeel is, dat je ook gewone SD uitzending nu via HDMI, via je receiver, (mits deze een faroudja upscaling chipset heeft, kunt upscalen naar 1080P.

Voeg hieraan de native HD/Dolby digital (muziek) uitzendingen op BBC HD, en je gelooft je ogen en oren niet.

Kost wel wat, maar je hebt dan ook wel wat..

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan