HD zenders op AMIKO Alien 2 triple

Cees62

New Member
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
73
Terug van vakantie geen hd zenders meer

Alleen ned 1,2 en 3 in hd te zien, krijg elke keer gecodeerd of werkt niet te zien

De sd zenders zijn te zien.

Alle zenders opnieuw ingelezen alsook de fatscan zonder resultaat

Ik heb de Amiko alien 2 triple

Doe ik de smartcard in de M7 sat801 dan zie ik alles wel.

Signaal en kwaliteit zijn beide op 84 % op alle drie de satellieten

Ik doe denk iets fout, alleen weet ik niet wat

Wie weet hier een oplossing voor

Eerst welkom op het board.

Heb de vraag gisteren al gelezen maar weet geen antwoordt volgens mij kan het ook niet dus eerst maar wat vragen.

Je hebt denk pas sinds kort een abo bij CanalDigitaal is dat een abo met de HD zenders erbij?

Het is namelijk de eerste maand zo als je een kaart aktiveert dat de eerste maand je het volledige pakket krijgt na die maand wordt je teruggezet naar het abo waar je voor betaald.

Het zelf ook een Amiko Alien zonder triple tuner als emulator staat er Mcas op kijk eens bij plugins of dat bij je hetzelfde is en of Mcas aan staat.

Als er meer instaat zoals oscam die kun je dan uitzetten en het met alleen mcas proberen daarna kun je in het menu bij systeem kijken of "conditional acces" Conax uitschakelen of dat goed staat.

Dan zou het gewoon moeten werken volgens mij.

Eindelijk gevonden wat het probleem is

Heb zelfs CanalDigitaal gebeld , ook die heeft mij verder geholpen door mijn smartcard te heractiveren

en alles te doorlopen

Triple LNB gaf problemen , op mijn Amiko kreeg ik genoeg signaal maar elke keer ging

de diseqc-instellingen in de war.

Op de M7 kreeg ik een slecht signaal op Astra 3, dus de Triple LNB eraf gehaald

Mijn Duo LNB er weer op gezet en u wel met de satfinder weer op beide satellieten genoeg signaal.

Nu zenders zoeken en verdorie weer gecodeerd en werkt niet op de tv.

Had in de plugin al de MCAS aangevinkt met als versie 1.0.17 en deze versie is het probleem

Versie 1.0.12 gedownload en geïnstalleerd en ja hoor alles werkt eindelijk weer.

Puf, lang gezocht en eindelijk weer beeld

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan