R
Ronald4635
Hoi allemaal,
Ik ben behoorlijk nieuw in de wereld van satelliet en wilde graag weten hoe ik HDTV kan ontvangen. Ik heb de volgende spullen reeds in huis;
- 95 cm schotel met 2 LNB's (overgenomen van een vorige eigenaar)
- De nieuwe HUMAX HDCI-2000 ontvanger (via internet gekocht)
- Een ASTON CAM met goldcard (overgenomen van vorige eigenaar)
- Een IRDETO CAM met multichoice smartcard.
- Een goldcard programmer
- Een mega programmer Model DL-2
- ISO smartcard programmer
Ik ben gisteren bij MSAT in Axel geweest, maar de eigenaar in kwestie was zo pissig dat ik de nieuwe HUMAX HDCI-2000 ontvanger daar niet had gekocht, dat hij mij verder niet wilde adviseren wat ik nog kon gebruiken van bovenstaande spullen om HDTV te ontvangen of wat ik eventueel nog moest aanschaffen.
Wie kan mij adviseren hierin?? Ik weet inmiddels dat er een EUR1080 smartcard te koop is, maar ik vind die erg duur. Volgens mij zijn er al een groot aantal Free To Air HDTV kanalen te ontvangen, maar de vragen die ik heb zijn;
- Welke FTA HDTV kanalen zijn er beschikbaar?
- Via Welke satelliet zijn deze te ontvangen?
- Kan ik met mijn huidige set smartcards & nieuwe ontvanger deze FTA HDTV kanalen ontvangen?
Groetjes van een beginner.
Ik ben behoorlijk nieuw in de wereld van satelliet en wilde graag weten hoe ik HDTV kan ontvangen. Ik heb de volgende spullen reeds in huis;
- 95 cm schotel met 2 LNB's (overgenomen van een vorige eigenaar)
- De nieuwe HUMAX HDCI-2000 ontvanger (via internet gekocht)
- Een ASTON CAM met goldcard (overgenomen van vorige eigenaar)
- Een IRDETO CAM met multichoice smartcard.
- Een goldcard programmer
- Een mega programmer Model DL-2
- ISO smartcard programmer
Ik ben gisteren bij MSAT in Axel geweest, maar de eigenaar in kwestie was zo pissig dat ik de nieuwe HUMAX HDCI-2000 ontvanger daar niet had gekocht, dat hij mij verder niet wilde adviseren wat ik nog kon gebruiken van bovenstaande spullen om HDTV te ontvangen of wat ik eventueel nog moest aanschaffen.
Wie kan mij adviseren hierin?? Ik weet inmiddels dat er een EUR1080 smartcard te koop is, maar ik vind die erg duur. Volgens mij zijn er al een groot aantal Free To Air HDTV kanalen te ontvangen, maar de vragen die ik heb zijn;
- Welke FTA HDTV kanalen zijn er beschikbaar?
- Via Welke satelliet zijn deze te ontvangen?
- Kan ik met mijn huidige set smartcards & nieuwe ontvanger deze FTA HDTV kanalen ontvangen?
Groetjes van een beginner.