HDTV Satteliet

G

gogo

Ben van plan om een plasma scherm te kopen de pioneer 436xde (heeft iemand ervaring met dit scherm)

Nu ben ik aan het kijken voor een satteliet ontvanger en ben ik er achter gekomen dat je een ontvanger moet hebben die mpeg4 ondersteunt bestaan die al?

Wat is jullie mening over hdtv word het iets of is het net als breedbeeld soms wel een uitzending maar meestal niet.

gr gogo

Er is op dit moment weinig in HD te zien het enigste wat je zou kunnen gaan kijken is HD1 , HD2 en HD5 promo zender
welke te vinden zijn op 23,5 oost.

daar zijn speciale ontvangers voor op de markt bijvoorbeeld de DS810 High Definition MPEG-4/H.264 Set-top Box van PACE.

meer info kan je vinden op http://www.euro1080.tv

groeten,

The Wizzard

Casema gaat ook via de kabel hdtv aanbieden in het tweede kwartaal las ik.
Ben benieuwd of dat wat gaat worden.
Die humax ziet er goed uit vraag me af er ook mee gehobbyd kan worden;-)

gr gogo

Voor het WK in duitsland werkt Philips samen met Premiere, om dit evenement bij zoveel mogelijk duitse huishoudens in HDTV te presenteren.
Dat is al een behoorlijke tijd terug aangekondigd.
Behalve het jaar van de emu's, zal dit jaar waarschijnlijk dus ook dat van de HDTV gaan worden.

@ gogo dat is leuk dat casema dat gaat doen maar ja als ze rtl4 in HD gaan doorgeven klopt er iets niet aangezien rtl nog helemaal geen HDTV straat heeft wordt het nooit hdtv en dat geld voor de meeste zenders in nederland.

The Wizzard zei:
@ gogo dat is leuk dat casema dat gaat doen maar ja als ze rtl4 in HD gaan doorgeven klopt er iets niet aangezien rtl nog helemaal geen HDTV straat heeft wordt het nooit hdtv en dat geld voor de meeste zenders in nederland.

Je zegt precies waar ik bang voor ben Zit je met een mooie set ontvang je nog bijna niks.
Maar zal het signaal van bijvoorbeeld rtl4 niet beter zijn dan een gewone digitalenontvanger, mede omdat alles wel via hdmi word aangesloten?

gogo

Ik heb daar zo'n mijn twijfels over want het beeld zoals het aangeboden word kan echt niet beter worden als dat het is.
Maar goed alles kan want heb begrepen dat hier speciale spullen voor zijn die dat eventueel zouden kunnnen maar ook hier geld eerst zien dan geloven.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan