D
D-SQUAD
gezien ik en vele andere met mij nu echt van plan zijn om alles wat maar met upc te maken heeft de deur uit te doen dus ook kabel tv
nu heb ik al wel een pioneertje drb-s210 met een 80 cm schotel en 1 lnb .. wil nog wel 1 lnb bijzetten en systeem draaibaar maken.
maar met het gemak van de kabel meerdere tv's op 1 aansluiting .. kan dus niet op de schotel
nu heb ik 2 kids die op een leeftijd zijn dat ze eigen tv op kamer hebben en dus ook willen kijken wat hun willen
een fta is natuurlijk lekker goedkoop maar ja hebben we niet erg veel aan .. kids kijken ook naar ned1 2 3 enz enz
zoveel centen heb ik even niet om een behoorlijk systeem te kopen waarop alles mogelijk is
dus wat is jullie advies hier in ??
2 ontvangers kopen en 1 schoteltje er bij hangen (kids kijken over het algemeen dan toch alleen astra)
hoe kan ik dit het beste oplossen ??
gezien de kabel tv ook steeds duurder wordt
nu 13.50 euro per maand gaat naar 15.20 euro per maand
dus lijkt me een schoteltje er bij op den duur goedkoper uitkomen.
wie oh wie heeft er goed advies.
nu heb ik al wel een pioneertje drb-s210 met een 80 cm schotel en 1 lnb .. wil nog wel 1 lnb bijzetten en systeem draaibaar maken.
maar met het gemak van de kabel meerdere tv's op 1 aansluiting .. kan dus niet op de schotel
nu heb ik 2 kids die op een leeftijd zijn dat ze eigen tv op kamer hebben en dus ook willen kijken wat hun willen
een fta is natuurlijk lekker goedkoop maar ja hebben we niet erg veel aan .. kids kijken ook naar ned1 2 3 enz enz
zoveel centen heb ik even niet om een behoorlijk systeem te kopen waarop alles mogelijk is
dus wat is jullie advies hier in ??
2 ontvangers kopen en 1 schoteltje er bij hangen (kids kijken over het algemeen dan toch alleen astra)
hoe kan ik dit het beste oplossen ??
gezien de kabel tv ook steeds duurder wordt
nu 13.50 euro per maand gaat naar 15.20 euro per maand
dus lijkt me een schoteltje er bij op den duur goedkoper uitkomen.
wie oh wie heeft er goed advies.