Heb dit even opgepikt bij een duitse board

T

Tosun

Also langsam komme ich nicht mehr drum rum, und kann mich nicht mehr zur?ckhalten hier zu schreiben :(

Jung was wollt ihr denn ??

Ich habe auch nen Humax 5400 und w?rde mich freuen wenn PH eine Firmware rausbringt die mit meiner S01er geht, denn auch in meinem Joker l?uft diese nicht, aber dazu ist er nicht Verpflichtet !!

Es ist immer noch ein Hobby von Ihm euch usw...., und denkt Ihr wenn ihr euch aufregt dann geht es schneller ???

Man er hat doch geschrieben zu Weihnachten gibt es eine ?berraschung, hoffe ich zumindest, und wenn nicht, dann kauf ich mir eben ein Modul in dem die Karte geht, man ich hab ja auch noch ne DBox, da geht die Karte astrein, und wenn ihr eure Box Verkauft habt, dann kann PH nix daf?r !!

Auch wenn PH keine neue Firm bringt, dann ist es seine sache ganz alleine, und nicht eure .

So jetzt hab ich mich bestimmt unbeliebt gemacht, aber das ist mir Schei? egal :) :)

Heb jij een humax en een premiere kaart ?.
Zit je daarom te wachten op een nieuwe patch van Planet Hemp ?.
Dan ben ik het ook geheel eens met het duitse verhaal wat je opgepikt hebt.

Het wachten op een update is geen probleem, het gaat de schrijver van het Duitse verhaal erom dat de mensen zich er zo druk over maken dat ie er nog niet is.

Als je gewoon wacht is er niets aan de hand, men moet alleen niet lopen te k*nkeren dat die nieuwe versie er nog niet is.

Ben het dus ook met bovenstaand verhaal volledig eens.
Geduld is een schone zaak.

Bt heb ik hier al zo vaak geopperd men wil het zo snel mogelijk nou dan zeg ik ga zelf eens aan de gang.

Dit zijn mensen die zelfs nog het liefts hun eten geprakt en voorgekauwd krijgen zodat ze alleen maar hoeven door te slikken.

Ik kan ff niks meer doen ben door mijn kaarten heen sloop er nog wel eens een vandaar maar het is en blijft hobby........

Exact, zonder zelf aan de gang te gaan bereik je ook weinig. Technisch ben ik qua kaarten ook niet geweldig, maar ik kan bijv. wel loggen en alvast de beschikbare informatie over werking van kaarten of seca leren.
Er is altijd wel -iets- te doen als je echt een hobbyist bent.:)

je hebt gelijk pikkie maar net zo als ik en nog vele met mij
Zijn net begonnen met de hobby ben nu al blij dat ik zelf mijn software kan verwisselen
Ben hele dagen aan het lezen en expirementen aan het uit voeren
Dus er zitten best wel eens momenten bij dat ik denk dat was het dan humax is overleden
Als je het allemaal uit je zelf moet doen zonder de kennis is het
best moeilijk
Dus ik blijf verder lezen en zoeken
Verlopig blijf ik dus afhankelijk wat jullie schrijven en doen
Hiervoor mijn dank en ik leer het ooit nog eens handige tips
zijn altijd welkom

Ja ik begrijp het wel hoor als je hier mijn muur ziet die hangt vol met opgeblazen kaarten, en iedere keer als het lukt dan voel je voldoening vloeken als ik een kaart stuk maak doe ik niet meer heeft geen zin gewoon weer eens een dagje naar de zwarte markt wordt daar al met open armen ontvangen Lol

Gewoon durven is mijn motto

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan