heb je ook een mailtje gehad van knotkaart?

F

format c:

Knotcard did it again :)

Contact your Dealer for Knotcard HCE and watch the reopened Channels from ...

dat was de text die er in stond.

ik ben benieuwd wat er open is gegaan ,of nog open moet gaan.

Nee dat niet maar voor opus kaart wel d.i.v open.

m.v.g.sath.

ik ben heel erg benieuwd.
ra ra ra,wat komt er nu weer tevoorschijn.

alle paketten open op 1 kaart.
dat zou wat zijn he!!!!
:zwaai:

Dat zal te gek zijn. maar daar geloof ik nog niet in. maar dat er ontwikkelingen zijn is een feit.

Iets anders dan een wildcard ducht mij.

mvg.sath.

Taq en C+ Nl zouden open moeten gaan. Zou ff wachten, is het een echte hack volgt de rest spoedig.

Groet,
Ben

ik zelf denk,dat als er iets open gaat op deze kaart,het weer voor 1 maand zal zijn.
om de kaart verkoop weer wat beter te laten lopen.
ik vermoed dat er nog te veel vooraad kaarten ligt,bij de satboeren.
Maar dat is mijn mening.:zwaai:

Nou ik denk dat de satboeren ook wel huiverig voor de knotjongens zijn, het bannertje boven heeft nog knot 1 en knot 2 in de aanbieding, nu weer een nieuwe knot HCE???

En de mensen zelf zijn ook bang geworden welke kaarten zijn er het afgelopen jaar wel niet geweest en allemaal een maandje beeld of zoiets het kortst de wildkaart met een dag of drie.

GR

idd. daarom w8 ik ook lekker rustig af! Hoe vaak ik al niet gelezen heb dat iets open was, maar na een korte tijd was de pret weer over en hadden veel mensen er weer een krabber bij

Maar waarom zo,n ophef over knot / opos /wildcard en nog meer van deze ijskrabbers.

Als met met een emu en een gold/funcard werken wil heb je dat toch niet nodig. maar misschien zie ik dat verkeerd.

Ik denk dat de keuze voor een ontvanger belangrijker is. beter een dure auto kopen met alles der op en aan dan later die acc. er op kopen.

Er zijn natuurlijk altijd mensen die direkt het nieuwste dat op de markt komt willen aanschaffen en vaak is dat soort article niet af of compleet.en in ergste geval niet ondersteund word. maar wel de dure ontwikkelings kosten mee betalen.

Maar goed elk mens is niet gelijk en dats maar goed ook. en ik zal nog wel van de oude stempel zijn. kijk eerst de cat uit de boom. voordat ik iets in zulke dingen onderneem.

Dan maar een tijdje geen beeld want ik heb liever geen beeld op tv/sat dan dat mijn eigen beeld vervaagd en de bomen niet meer door het bos zie. geduld hebben is in deze zaak volgens mij het goedkoopste en schoonste zaak.

mvg.sath.

gelijk heb je.
zo denk ik er ook over.
alles kan met emu en fun ook gewoon straks.

had ik ook al gelezen.
goed nieuws dus.
ik ben benieuwd welk uploadcenter er het eerst mee is!
tot nu toe zie ik nog nergens iets staan.
of ik kijk er langs.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan