Heeft iemand ervaring met deze ADSL provider

B

boes

Ik weet niet of deze vraag in dit forum thuis hoort??
Maar heeft iemand ervaring met http://www.fast-xs.nl/
Ik ben op zoek naar een goede ADSL provider omdat chello mij afgeknepen heeft op 70 Gig met een Classic Abbo
Ik ben niet zo thuis in ADSL vandaar dat ik vraag of iemand deze provider kent.
Helaas kunnen wij in mijn woonplaats geen Demon krijgen
Ik hoop dat iemand mij kan helpen

Zodra een provider is aangesloten bij BBned zit je goed...
100 Gb permaand! is de (ongeschreven) limiet

Ik zou zeker niet adviseren een BBNed provider te nemen aangezien er ook daar bij zitten die je niet wilt hebben als je veel van hun newsserver wilt downloaden.
1.) Publishnet-> goede service, maar 1gb newsserver limiet en gaat ook newsserververbinding cappen, datalimiet 120 gb.
2.) Demon->zeer goede newsserver, maar slechts enkele verbindingen met een limiet van ik dacht 75kb/sec, datalimiet fair use policy, nog nooit is iemand daar aangekomen en er zijn daar users die over de 150 gig per maand downen.

Het ligt natuurlijk ook een beetje er aan welk type account je wilt gaan nemen. Op het adslforum worden er de nodige vergeleken en het ligt er natuurlijk ook een beetje aan wat je wilt.

Er zijn er nog wat meer. Voor een 2-8mbit verbinding zou ik momenteel kiezen voor TweakDSL of XSDSL.
Tweak heeft ook fair use policy, goede newsserver zonder limieten, support emails over het algemeen binnen 3 dagen beantwoord. Prijskaartje 69,95 p/m.
Aansluitkosten normaliter 75 euro, momenteel is een actie met gratis aansluitkosten en gratis Asus modem als ik me niet vergis.

XSDSL schijnt ook goed te zijn, gebruikers voelen zich daar nogal thuis, ze hebben een forum waar je klachten van de gebruikers aldaar kunt meelezen, staat gewoon publiek. Kosten dacht ik 65 euro p/m en hebben ook een goede newsserver.

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan