heimatkanaal

S

stephanangelika

goede dag ik heb een vraagje ik heb gemerkt dat heimatkanaal en goldstar van de schotel af is en via internet ben ik op deze syte uitgekomen ...nu vermits mijn vrouw oostenrijkse is en we in belgie wonen vonden wij dat een zeer toffe zender om naar de mooie films te kijken is nostalgie voor ons ...weet iemand waarom deze zenders er niet meer opstaan of hoe je ze misschien elders kan ontvangen of misschien iets gelijkaardig van tv zender uiteraard liefst via sateliet te ontvangen van die oude mooie films

wij zouden blij zijn als we hierop een antwoord van iemand krijgen

allesinds vriendelijke dank u

stephan en angelika

Allereerst welkom op het forum hier. ;)

Er komen meteen wat vragen, jij hebt gemerkt dat genoemde zenders weg zijn bij jou?

Ik weet niet met wat je kijkt, of dat je een abonnement hebt op bovengenoemde zenders, want ze zijn er nog gewoon hoor.

Dus zeg even met wat je kijkt, en hoelang het geleden is dat je er naar gekeken hebt.

Zoals freggel1 al zegt heb je daar een abonnement voor nodig. Tot 10 november was er ook nog een mogelijkheid om via keys naar die zenders te kijken (eigenlijk illegaal) maar vanaf die datum is dat voorbij.

Mocht je wel een abonnement hebben of op andere wijze via een abonnement kijken kunnen dan geef ik je toch voor de zekerheid de gegevens van beide zenders.

Frequentie 12070, Horizontaal, FEC 3/4, Symbolrate 27500.

" .nu vermits mijn vrouw oostenrijkse is"

Heeft je vrouw geen familielid in Oostenrijk die een abo voor haar af kan sluiten?

dag iedereen dank u vriendelijk voor het reageren op mijn vragen

betrefd

ik heb geen betaalsysteem en ben er echt ne leek in hoor heb gewoon een schotel en een idte ig 2040 ontvanger gekocht +-3maand geleden in een winkel waar zevanalles verkopen voor satelieten zelf afgesteld op astra 19.2 alleeee naaa veel gesukkel toch gelukt met een signaalpieper

nu ik had dus heimatkanaal en vindt dat een toffe zender nu vermoedelijk was deze post +-2 weken geleden ineens foetsie en goldstar tv ook is een muziekkanaal deze was ook weg staat een dollarteken nu bij of dat voordien ook zo was weet ik eerlijk gezegd niet ???

en wat betrefd family van mijn vrouw in oostenrijk nee die zijn er niet meer enkel heeft ze nog een goede vriendin wonen in wenen maar dat is gewoon een paar keer telefoneren daar stopt t mee

hopend hebben jullie nu meer een gedacht over mijn probleem allesinds nog eens dank u op voorhand al

mvg stephan en angelika

Ik vrees dat er ergens iets fout gaat zitten in de zenderlijst?

Kijk eens even in het menu naar het scannen van de zenders.

Nee hoor, Heimatkanaal en Goldstar zitten in het pakket van Premiere en die zijn op een andere codering overgegaan en dus niet meer te ontvangen

Correct Kees en dat is ook de betekenis van het dollarteken. Als ik het me goed herinner heeft de @sat en Xtreme dat ook zo, bij gecodeerde signalen komt er een (dollar)teken voor te staan.

Maar 2 weken is wat kort dag, het is echt wel van 10 november. Als je nadien nog beeld hebt gehad dan zit er een vorm van cardsharing in die ontvanger en hebben ze dat uitgeschakeld, in dat geval kun je je het beste tot je leverancier wenden.

" Maar 2 weken is wat kort dag, het is echt wel van 10 november"

Wat gaat de tijd toch snel he?

Tijd vliegt en al helemaal als je iets ouder wordt, dat merk ik zelf ook al.;)

Vroeger keek je alleen maar vooruit en vond je dat alles lang duurde.

Nu kijk je alleen maar terug en vindt je dat alles veel te hard is gegaan.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan