Heks

luca

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
1
Punten
38
Leeftijd
72
- Wat is een heks in de woestijn ? Een SANDWICH !!!

- Wanneer is een man een 50 eurocent waard ? ............Als hij het winkelwagentje duwt !!!

- Hoe noem je een knappe, intelligente, en gevoelige man ? .........Een GERUCHT !!!

- Er loopt een Nederlander over straat en ziet 10 meter verderop een bananeschil liggen. Hij denkt bij zichzelf: Oh nee, daar ga ik weer !

Hij denkt bij zichzelf: Oh nee, daar ga ik weer !
Yep, daar ga ik weer buikpijn krijgen van het lachen want zometeen struikelt die zotte Belg weer over die bananenschil.:biggrin:

Luca ging afgelopen zaterdag in Antwerpen naar de markt. Omdat hij nogal laat was, waren de kooplui hun waren bijna voor niets aan het verkopen. Voor een paar euro kon Luca een hele kam bananen kopen. Maar ja, waar moest hij ze laten? Hij stopte er een in zijn borstzakje, een paar in zijn jaszak en ook een in zijn achterzak. met de tram ging hij vervolgens naar huis. Het was erg druk in de tram. Omdat hij bang was dat de banaan in zijn achterzak geplet zou worden, besloot hij die vast te houden. Zo gezegd zo gedaan. Op een gegeven moment echter werd Luca op zijn schouder getikt. Toen hij zich omdraaide zag hij een man staan die zei:
meneer wilt u me misschien loslaten, want ik moet er hier uit.

(Had ook een stofzuiger kunnen zijn geweest. Dit was geen, ik herhaal geen verwijzing naar of grap ten koste belgen. Ik heb ook niks tegen bananen)

Ikke nie begrijp reactie van Mr Cadenas
Expliquer moi ?a en Fran?ais svp , une banane chaude quand m?me , je sens la difference :lol::lol:
En nu met het woordenboek maar opzoeken :biggrin:

't Is goed dat je dat even uitlegt in het Frans, Luca?
Dat een warme banaan toch anders aanvoelt, want het niet de bedoeling dat je er koude handen bij krijgt van het vasthouden. :banaan: :biggrin:

Je weet waarom Jesus niet in Belgie is geboren he?

Ze konden geen 3 wijzen vinden..........:stupid:

WTF=Cadenas?

shit hierop weet ik niet direct een antwoord :[

Daarom ook niet in Nederland dus. :biggrin:

Multispeed

Een hangslot is wel degelijk een cadenas , van cadano heb ik nog nooit gehoord
een ketting dat is une chaine

ik heb 10 jaar niks dan Frans moeten spreken destijds :biggrin2:

Mijn vertaling is naar en van het Spaans, ik dacht dat het dat was.:bloos:

In het Frans is het inderdaad cadenas.

Sorry luca.

Multispeed

Daaraan kan je zien dat een Belg toch nog niet zo ........... als ie eruitziet :biggrin::biggrin:

Toch wel, anders sprak ie geen 2 talen in zijn eigen land.:biggrin::biggrin:

Wat krijg je als je in Nederland je rijbewijs niet haalt?
Antwoord: Een witte kentekenplaat met rode letters.

hangslot;197209 zei:
Wat krijg je als je in Nederland je rijbewijs niet haalt?

Een fiets van Freggel :biggrin::biggrin:

Op de zesde dag sprak God tot de aartsengel Gabri?l: "Vandaag ga ik een land cre?ren, genaamd Vlaanderen. Het zal een land zijn van buitengewone natuurlijke schoonheid, met grote bossen, vol met herten, zwijnen en eekhoorns. Grote rivieren, gevuld met alle mogelijke soorten levende wezens. Het zal een binnenzee krijgen met enorme hoeveelheden vis, en ook aan een buitenzee komen te liggen, die men vanaf prachtige goudgele stranden zal kunnen overzien." God ging verder: "Ik zal het land rijk maken door de landbouw en de inwoners zullen grote welvaart kennen. Ze zullen bekend worden als Vlamingen. En zullen het vriendelijkste volk op aarde zijn."
"Maar Heer", vroeg Gabri?l, "Denkt u niet dat u misschien een beetje TE genereus bent voor deze Vlamingen?"
"Niet echt", antwoordde God, "moet je eens opletten wat voor Noorderburen ze krijgen........"

Hahahaha, nee da's niet al te genereus in elk geval.:biggrin:

Maarreh... een binnenzee? Volgens mij heb je je vergist met de Nederlanders, want wij hebben een binnenzee die tegenwoordig IJsselmeer heet. Zoiets hebben de Belgen toch niet?

En ik ben een nakomeling van die god , volgens onderzoekers is zijn zoon geboren op 17 juni ,en 3jaar eerder dan onze kalender aanwijst
blijkt dat net mijn geboortedag te zijn , enkel het jaartal komt niet overeen met mijn identiteitskaart
Kijk maar http://www.nujij.nl/jezus-werd-geboren-op-17-juni.4304304.lynkx

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan