Help a noob

A

Ashkan

ik heb vorige weekend een digitaal satteliet gekocht (met kaartslot).

ik kan hiermee alleen Hotbird ontvangen. en ik wil graag weten wat of hoe ik hiermee ook de leukere kanalen kan ontvangen zoals canal + of filmkanalen. omdat ik hier totaal geen ervaring mee heb, hoop ik dat iemand hier mij op de juiste weg kan helpen.

moet ik een kaart kopen om deze kanalen te ontvangen zo ja wat voor kaart ??? etc...

ALVAST BEDANKT

wat voor reciever heb je dan en kan er een module in want daar heb je toch het meeste aan ik vindt de dragoncam toch wel de beste ik heb ook een xcam die is net iets minder
grtz duke

er kan bij jouw een module in dus de vraag is welke cam de dragon is wat duurder dan de xcam de xcam is de nieuwste dus er zijn meer update's voor te krijgen de laatste tijd bij de dragon is het de laatste tijd nogal stil maar om een beter inzicht te krijgen welke cam je wil hebben moet je even naar www.dragonsupport.nl gaan en daar geven ze een goede uitleg over verschillende cam's en wat je er allemaal mee kan doen. momenteel hebben ze de meeste zenders op zwart gezet met een nieuwe codering maar dat is hopelijk weer gauw opgelost. dus je moet eerst even wat gaan lezen.
grtz duke

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan