Help aub ?

O

omed

Hallo ,

Ik ben net nieuw met het hele satelite enz,..

Nadat ik mijn satelite heb gekocht een C-tech 2100 zeiden de mensen die daar werkten dat ik een software moest downloaden.

En dan mijn computer met mijn satelite moet verbinden ofzo ?

En dan dat de software automatisch naar me satelite zou gaan.

Ja sorry als ik niet echt duidelijk ben , Maar weet zelf ook niet precies wat hij bedoelde..En het is echt uren van mij vandaan rijden vandaar dat ik niet even langsga

Hoi omed, welkom op het satellite FUN board !

De ontvanger die je hebt is de Clarke Tech (C-Tech) 2100.

Deze is bouwgelijk aan de maxplus 2100, een exemplaar dat in NL bekender is

Ze zijn niet helemaal hetzelfde, maar dat zit vooral in de software op de ontvanger.

Misschien kom je meer te weten als je naar maxplus 2100 googled.

Ik vind het nogal vreemd dat je een ontvanger van ver weg gaat halen en dan bij thuiskomst merkt dat je toen je 'm ging halen al niet wist hoe het ding zou werken.

Maar goed, als je zoekt naar maxplus, kom je vast meer te weten.

Ook hier op de site is dat merk wel eens voorbij gekomen, al weet ik niet precies waar dat over ging.

Je hebt natuurlijk in onze regels gelezen (tijdens het inschrijven) dat we hier geen illegale zaken behandelen, en das wel een mogelijkheid van deze ontvangers.

Let dus op waar je vragen over gaat stellen, en hoe.

De C-Tech 2100 is ook wel bekend als de Maxplus 2100.

Op deze (klik) site vindt je er ook wat informatie over.

Deze ontvanger krijgt -geen- updates via satelliet. Wel kan men hier en daar software downloaden en deze via seriele (rs-232) kabel op de ontvanger zetten.

Daarvoor moet de ontvanger dus met zo'n kabel aan je pc verbonden zijn.

Voor download van settingslijst en programma om firmware er op te zetten kun je naar http://www.maxdigital.nl/ gaan.

Ah, nu was Mas3 net iets sneller.:)