L
lubas
Ik heb wat gespeeld met de MM om de Cas-interface beter te leren kennen. Heb hem met succes omgeprogd naar een matrix reloaded cam. Nu wil ik hem terug zetten naar een oorspronkelijke Magic module met de pent 1.11 erin; maar wat blijkt: als hem in de Humax steek, dan initialiseert de humax hem niet en krijg ik de melding "Invalid CI module"
Als ik hem met *** bewerk, dan doe ik het volgende?
ik erase hem
dan ga ik naar de a en open b
(de grijze balk begint meteen te lopen en dan krijg ik de melding? device programmed)
dan open ik de c en zeg? d
(de balk begint weer te lopen en een tijdje staat de penta 1.11 erin)
Op het eind zegt a dat de device `succesfully`has been written. Met het bovengenoemde als resultaat. Wat mij wel opvalt bij het laden van de flash is dat de grijze balk onderaan niet helemaal tot rechts gaat. Toch krijg ik de melding dat de device was programmed.
Ik hoop dat ik genoeg gegevens heb verstrekt zodat iemand mij uit de brand kan helpen.
Lubas
{editted by moderator}
Als ik hem met *** bewerk, dan doe ik het volgende?
ik erase hem
dan ga ik naar de a en open b
(de grijze balk begint meteen te lopen en dan krijg ik de melding? device programmed)
dan open ik de c en zeg? d
(de balk begint weer te lopen en een tijdje staat de penta 1.11 erin)
Op het eind zegt a dat de device `succesfully`has been written. Met het bovengenoemde als resultaat. Wat mij wel opvalt bij het laden van de flash is dat de grijze balk onderaan niet helemaal tot rechts gaat. Toch krijg ik de melding dat de device was programmed.
Ik hoop dat ik genoeg gegevens heb verstrekt zodat iemand mij uit de brand kan helpen.
Lubas
{editted by moderator}