Help magic dood

L

lubas

Ik heb wat gespeeld met de MM om de Cas-interface beter te leren kennen. Heb hem met succes omgeprogd naar een matrix reloaded cam. Nu wil ik hem terug zetten naar een oorspronkelijke Magic module met de pent 1.11 erin; maar wat blijkt: als hem in de Humax steek, dan initialiseert de humax hem niet en krijg ik de melding "Invalid CI module"

Als ik hem met *** bewerk, dan doe ik het volgende?
ik erase hem
dan ga ik naar de a en open b
(de grijze balk begint meteen te lopen en dan krijg ik de melding? device programmed)
dan open ik de c en zeg? d
(de balk begint weer te lopen en een tijdje staat de penta 1.11 erin)
Op het eind zegt a dat de device `succesfully`has been written. Met het bovengenoemde als resultaat. Wat mij wel opvalt bij het laden van de flash is dat de grijze balk onderaan niet helemaal tot rechts gaat. Toch krijg ik de melding dat de device was programmed.

Ik hoop dat ik genoeg gegevens heb verstrekt zodat iemand mij uit de brand kan helpen.

Lubas
{editted by moderator}

Oj ja, dat was ik nog vergeten? Het betrfet een MM 1.04

Lubas

Nog een gegeven: Ik ben in het bezit van de "Dreamload Toshiba". Dat is een bin-bestand en kan volgens mij niet met * in de MM geprogd worden. Hoe krijg ik die in de MM?

Heeeeeeeelp
Lubas
{editted by moderator}

ik heb de @9500 ucas omgezet naar mr 1.055 , eigelijk heb ik ze allemaal gehad van mr 1.01 tot 1.07.

heb hem ook weer terug gezet naar magic.

bij * dus * geladen , en daarna * , via open en write dacht ik.

toen met magic programmer weer penta 1.09 , of tetra 1.0 erop gezet , dat werkte !

ik weet niet of je penta er met de casprogrammer in kan zetten.

ik hoop dat je het begrijpt.
{editted by moderator}

ik heb gelezen bij ***, dat penta erin kan ! , met cas-interface

penta 1.o9 (penta 1.11 won't work)

mischien is dat de reden
{editted by moderator}

Ik heb de MM net teruggeprogd naar een Matrix reloaded met de bin 1055 erin. In de humax gestopt, en ja hoor: hij zit erin.

Dus dat doet ie wel. Nu nog eens proberen met een tetra 1

Lubas

Eerst de tetra erin proberen te zetten. Dat lukte niet. toen de 1.09 erin gezet. Op het einde de melding dat alles succesfully has been written. In de humax gedaan en..... invalid ci-module.
Als ik de matrix reloaded erin doe dan duurt het even voordat de humax de cam heeft geinitialiseerd. Als ik de MM erin doe, dan zie ik heel even "intializing cam" en alles blijft donker. Met andere woorden: hij zoekt even en ziet meteen dat er iets niet in orde is; maar wat?
Ik weet het niet meer. Wie brengt mijn MM weer tot leven. Ik woon in de buurt van Roermond.

Lubas

ik ben net zelf bezig met spelen , dus weet ik niet of ik je kan helpen.
zou in ieder geval proberen weer mr 1.055 erin zetten.

terug naar mm

by mij ging dat , stop nu met spelen .
heb er nu mr 1.055 in , en ik weet niet wat mm me geeft

succes.
{editted by moderator}

Originally posted by wiltop@msn.com
ik ben net zelf bezig met spelen , dus weet ik niet of ik je kan helpen.
zou in ieder geval proberen weer mr 1.055 erin zetten.

terug naar mm

by mij ging dat , stop nu met spelen .
heb er nu mr 1.055 in , en ik weet niet wat mm me geeft

succes.

Bedankt voor je snelle reactie. Een vriend belde net op toen ik in de put zat. Hij gaf me een tip.
Als je a opent, moet je niet na b op c drukken maar op d Dan kun je er een c in stoppen. Ik heb de a erin gezet die staat op de e site. Daarna f afgesloten en de humax aangesloten op de PC en q geopend. De cam er drie keer in en uit gedaan, de programmer erin gestopt, en de nieuwe h erin geprogd.(staat allemaal op de z Het is weer licht in Het hoge noorden en ik ben weer een blij mens.
Ik hoop dat iemand die met hetzelfde probleem te maken krijgt, met mijn verhaal zijn voordeel kan opdoen.

Lubas
{editted by moderator}

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan