Help xtreem huci 6500

M

Mr. ALF

Kan iemand mij vertellen waar ik files voor de xtreem huci 6500 vandaan kan halen ? Ik ben al eenpaar dagen op internet aan het zoeken maar ik kom er niet meer uit.
Mijn premiere en canal+ kanalen hebben het begeven.
Ik heb al enkele mensen gevraagd maar iedereen stuurt mij van het bekende kastje naar de muur.
Kan iemand mij helpen ?

Mr. ALF

Hoi,

Al eerste is het niet toegestaan om om files te vragen hier.
Trouwens een leuke vraag voor je eerst post.
Waarschijnlijk krijg je daarom geen antwoord.

En ten tweede,

C+ en Premiere doet het alleen met een orgineel kaartje.

Lees goed de forums en dan blijf je op de hoogte.

Of heb ik het helemaal verkeerd ???

Kan je even wat duidelijker zijn wil je software voor de xtreme of wil je keys voor je kaart als je die wil moet je ff google.nl intoetsen en dan kom je wel verder.

Originally posted by Mr. ALF
Kan iemand mij vertellen waar ik files voor de xtreem huci 6500 vandaan kan halen ? Ik ben al eenpaar dagen op internet aan het zoeken maar ik kom er niet meer uit.
Ik heb al enkele mensen gevraagd maar iedereen stuurt mij van het bekende kastje naar de muur.
Kan iemand mij helpen ?

Mr. ALF

Goed lezen wil wel eens helpen!
http://www.hansanders.nl/

Kan iemand mij helpen ?

Mr. ALF

Nou die mensen aan wie je dat hebt gevraagd, die hebben er REUZE veel verstand van, alleen geen antwoord voor je.....

Jammer, maar zonder origineel C+ abo kun je rood en blauw niet zien op je Extreem. En Premiere World kun en mag je hier in Nederland niet kijken ;)

Grtz Mike

en ik ben iemand anders als mr ALF.
ik heb nog niet door geleerd,maar wel de forum regels gelezen.
riekt na de misdaad, en wil ik niet mee inverband gebracht worden.

bvd alf

Mr. ALF

Ze doen het nog prima, met abonnement hoor!

Dus heb je pech gehad in dit geval want files om illegaal naar die kanalen te kijken zul je hier niet vinden, en niet alleen om dat het niet mag, maar omdat ze er niet zijn.

Heeft iets met algoritmes te maken enzovoort. Dus als je goed opgelet hebt met wiskunde op school dan kun je zelf, wie weet, een heel eind komen.

Het is niet altijd gratis en voor niks.

Rolo

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan