help

E

euro99

JA, maar ook de overige zenders zoals TPS op hotbird kan ik de keys wel veranderen, maar nog steeds geen beeld ??

Het kan aan mij liggen, maar jou vraagstelling is niet duidelijk, en dan kan er ook geen goed antwoord komen.

Je hebt geen beeld, op welke zenders ?, op alle ? Je wil dream tv ontvangen ? , of X-dream tv op de Hotbird ?.

Stel de vraag eens duidelijk, druk op post reply en open niet telkens een nieuwe thread, anders weten we helemaal niet meer waar het over gaat.

Als je soms funkaarten bedoelt dat werkt niet meer.

GR

Het gaat om de x-dream op hotbird. Ik kom verschillende keys tegen op internet, maar hoe kan ik deze op een juiste manier op mijn dragoncam zetten. Handmatig via de afstandsbediening gaat niet, omdat x-dream niet in het lijstje (menu) voorkomt. Ik hen wel eens gehoord dat je met een titaniumkaart moet werken ...maar hoe ?

Of er titanium files of keys voor zijn geen idee, de ID staat niet in de predator 3.04. Men heeft waarschijnlijk ooit toen de key bekend was deze meegeprogrammeerd in de software.

Mij maakt het niets uit, er zijn genoeg soortgelijke zenders te zien.

Maar als de nood hoog is, dan koop je toch een officiele kaart met een 2 jaar abonnement voor 49 euries, dan heb je:
Free-X 1 en 2 + X-dream tv.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan