help

Status
Niet open voor verdere reacties.
W

werver

Hallo allemaal

Bij deze vraag ik of iemand mij kan helpen? Ik heb een automatische schotel overgenomen, het is een oyster 2 analoog met een schotel van 85 cm. Deze is van het dak van een camper afgehaald, en de kabels zijn doorgeknipt. Dat is het probleem niet, maar er is geen aansluit schema bij plus dat ik hem nog moet ombouwen voor digital. Nu zoek ik iemand die mij daarbij kan helpen, ik ben bang dat als ik iets verkeerd aansluit dat er iets doorbrand.

En de bediening is mij ook niet helemaal duidelijk.

Bij voorbaad mijn hartelijke dank

Met de vriendelijke groet

Franz

Laatst bewerkt:
Beste werver.

Bij deze het vriendelijke verzoek even iets beter op te letten en wat verder te kijken dan de neus lang is.;)

Je hebt deze vraag hier namelijk al eens gesteld, staat 3 topics lager en daar zijn ook al antwoorden op gekomen.

Kijk hier maar: http://www.satellitefun.org/forum/index.php?topic=11705

Dit nieuwe topic gaat dus op slot, want 2 dezelfde topics heeft geen zin. In het andere topic (klik maar op de link) kun je verder gaan met de vraag.

Verder heb ik je email adres verwijderd uit de post, anders krijg je alleen maar spam. Je email adres kun je gewoon in je profiel actief zetten, dan kunnen mensen je email adres zien door op je naam te klikken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan